کد خبر 932265
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
دستگیری خرده فروش مواد مخدر در فضای مجازی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر که در شبکه‌های اجتماعی اینیستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر در شهر تهران و اصفهان می‌کرد خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد بخشنده اظهار داشت: ماموران دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در رصدهای شبانه روزی و پایش های اطلاعاتی به دست آوردند که فردی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر روانگردان در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام در شهر تهران و اصفهان می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به تحقیقات پلیسی و شناسایی توزیع کننده مواد مخدر در فضای مجازی، بیان داشت: با شناسایی مخفیگاه وی در شهر کاشان و همچنین هماهنگی با مقام قضایی، تیم عملیاتی این پلیس به مخفیگاه وی در شهر کاشان اعزام و ماموران موفق شدند توزبع کننده مواد مخدر را دستگیر و مخفیگاه آن را مورد بازرسی قرار دهند.

بخشنده در ادامه با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی‌های انجام شده بیش از ۶ کیلوگرم گل و ماریجوانا از مخفیگاه وی کشف کنند، بیان داشت: ضمن توقیف خودروی متهم، خرده فروش مواد مخدر برای سیر مراحل قانونی به تهران منتقل و با تکمیل پرونده قضائی وی به دادسرا معرفی شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    0 0
    وقتی دارک وب نداریم همین میشه دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس