نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من همیشه اصطلاحی دارم و به بازیکنان با شوخی می‌گویم می‌خواهیم این دوست کوچکمان (جام) را بعد از سال‌ها به خانه برگردانیم.

به گزارش مشرق، مسعود شجاعی در نشست خبری قبل از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

 


*خوشحالیم در این مرحله حضور داریم و خیلی دوست داریم فردا برسد و هر چه زودتر بازی شروع شود.

*دیدار ایران و ژاپن فکر می‌کنم یکی از زیباترین بازی‌های جام باشد.

*بعد از سختی‌هایی که کشیدیم لیاقت رسیدن به قهرمانی را داریم.

*ما بازی به بازی پیش می‌رویم و بازی فردا فعلاً برای ما مهم است. این کار مربیان است که آنالیز دیگر تیم‌ها را انجام بدهند.

*اگر قرار است به فینال برسیم فقط باید به ژاپن فکر کنیم. شاید ما امارات و قطر را بارها برده باشیم ولی این بردها به تورنمنت‌های دیگر بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش: با سلاح‌های خودمان به مصاف ژاپن می‌رویم



*بهتر است اول درباره بازی فردا تمرکز داشته باشیم و بعد از آن می‌توانیم در مورد امارات و قطر صحبت کنیم.

*ما غول مرحله پنجم را گذرانده‌ایم و الان غول مرحله ششم هستیم. قضاوت داور استرالیایی در دیدار ایران و ژاپن در عملکرد بچه‌ها تاثیری نمی‌گذارد.

*ویلیامز استرالیایی یک اشتباهی کرد و گذشت. همانطور که همه ما در بازی‌های قبل و دورهای قبل اشتباه کرده‌ایم. من فکر نمی‌کنم حضور داور استرالیایی خللی در کار ما ایجاد کند.

*تنها چیزی که ما به آن فکر می‌کنیم و از روز اول روی آن تأکید داریم و خوب انجام داده‌ایم، تمرکز تیمی و اصولی است که باید انجام دهیم.

*تیم‌هایی که سرمربی ما در خصوص مدعی بودنشان قبل از بازی‌ها اشاره کرد از نظر آمادگی و امکانات عالی بودند و همیشه از نظر قدرت در سطح اول هستند ولی دیدید که تیم‌هایی مثل امارات و قطر همه را شگفت‌زده کردند و مدعی‌ها حذف شدند.

*من همیشه اصطلاحی دارم و به بازیکنان با شوخی می‌گویم می‌خواهیم این دوست کوچکمان (جام) را بعد از سال‌ها به خانه برگردانیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس