شورای عالی امنیت ملی

یک عضو شورای عالی امنیت ملی خبر مطرح شدن و موافقت این شورا با لوایح چهارگانه مربوط به FATF که از سوی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح شده بود را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، یک عضو شورای عالی امنیت ملی، با تکذیب خبر مطرح شدن لوایح چهارگانه مربوط به FATF در جلسه شورای عالی امنیت ملی و موافقت این شورا با این لوایح که از سوی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و وبودجه مطرح شده است، گفت: دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به کلیه رسانه‌ها  ابلاغ کرده که اخبار و گزارشهای مربوط به شورای عالی امنیت ملی صرفا از طریق سخنگوی این نهاد اعلام می‌شود و اقدام خارج از این چارچوب را خلاف قانون و جرم خوانده است.
بیشتر بخوانید:

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که شورای عالی امنیت ملی یک نهاد بالادستی محسوب می‌شود، طبیعتا اگر چنین موافقتی از سوی شورا صورت گرفته بود، دیگر نیازی به بررسی و تصویب در مجمع تشخیص مصلحت نظام نداشت.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز صبح طی گفتگویی، در پاسخ به این سوال که کدام ارکان حاکمیتی با دولت در موضوع قانون شدن لوایح چهارگانه موافق هستند؟ اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی که لوایح را تصویب کرد. رئیس قوه قضائیه نیز همکاری لازم را دارند و شورای عالی امنیت ملی نیز موافق این مسئله است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • مفلوك DE ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    0 20
    مشرق گاله رو ببند و بتمرگ تا SPV رو راه بندازيم .
    • ترنم IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
      7 0
      چقدروتون زیاده بابا.ینی واقعا از خسارتای برجام درس نگرفتید.صم بکم عمی فهم لایعقلون واقعا راجع بهتون صدق میکنه.روی سنگ پا را سفید کردید بخدا
  • CA ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    10 0
    کسی که یارانه چهل هزار تومانی را منبع مالی موثر میداند بایستی کارهای مجرمانه دیگر نظیر از جانب شورای امنیت ملی صحبت کردن را انجام دهد. این دولت کلکسیونی از انواع ناکارآمدی ها و قانون‌شکنی هاست و برای همین هست که تمام امور اجرایی مملکت خوابیده که در کنار ناکار آمدی مجلس و شوراها این مشکلات بسیار حاد شده.
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    9 0
    اگه همین قدر که برای تصویب و تحمیل FATF به کشور تلاش و پافشاری میکنند و عرق میریزند و استقامت میکنندو........... همین قدر، برای نابودی قاچاق و اقتصاد و فساد اداری در کشور تلاش میکردند، کشور گلستان میشد..... انتخاب نادرست یعنی این.... آدم های عوضی در منسب ها یعنی این.....
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    1 3
    مشرق دیگه دیر شده و ... اقدام کرده است
  • US ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    2 0
    نگران نباشید . برجام 20 دقیقه ای یادتان نرود
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    3 0
    نمی دانم شخصی مثل نوبخت را باید محاکمه کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس