کد خبر 931406
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
سوریه

ارتش سوریه توانست یک شبکه تونلی پیچیده باقی مانده از تروریست‌ها را در جنوب دمشق کشف کند.

به گزارش مشرق، ارتش سوریه در جدیدترین عملیات کشف مخفیگاه‌های به جا مانده از تروریست‌ها، توانست در شهر «داریا» در جنوب دمشق یک شبکه تونلی وسیع به طول صدها متر و عمق ۳۰ متر را کشف کند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) تروریست‌ها از این شبکه تونلی برای انتقال سریع نیروها و ذخیره حجم گسترده سلاح بهره می‌بردند. شهر داریا در مرداد ماه سال ۹۵ از اشغال چند گروهک مسلح وابسته به «ارتش آزاد» از جمله «لواء شهدا کفرسوسه» و «لواء شهدا الاسلام» خارج شد.

بیشتر بخوانیم:

فضای مانور اسرائیل در سوریه کم می‌شود

یک افسر ارتش سوریه در خصوص شبکه تونلی کشف شده گفت که درون این تونل، سلاح‌های سنگین و ابزارهای ارتباطی و ده‌ها مین کشف و خنثی شد. او تأکید کرد که نوع حفر و پیچیدگی این تونل‌ها نشان می‌دهد که کارشناسان خارجی تروریست‌ها را در حفر و نقشه برداری یاری کرده‌اند.

از زمانی که شهر «داریا» به عنوان منطقه خالی تروریست‌ها اعلام شد، یگان‌های ارتش سوریه مشغول پاکسازی شهر و زمین‌های اطراف از آثار به جا مانده تروریست‌ها هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    3 2
    قال الله :بسم الله الرحمن الرحیم « و لولا دفع الله الناس بعضهم ببعض لهدمت صوامع و بیع و صلوات و مساجد یذکر فیها اسم الله کثیرا و لینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز » .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس