کد خبر 931346
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
ساقط شدن ۸ موشک از ۱۰ موشک اسرائیلی/استفاده دمشق از موشکهای جدید

یک روزنامه صهیونیستی اظهارات سخنگوی وزارت خارجه روسیه مبنی بر ضرورت توقف حملات تل‌آویو به سوریه را نشان‌دهنده پایان صبر مسکو خواند و افزود از این به بعد فضای مانور رژیم صهیونیستی در سوریه کم می‌شود.

به گزارش مشرق، «ماریا زاخاروا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه چهارشنبه (دیروز) اعلام کرد، حملات رژیم صهیونیستی علیه کشوری دارای حاکمیت (سوریه) باید پایان یابد. وی افزود این حملات منجر به افزایش تنش در منطقه می‌شود و در دراز مدت به نفع هیچ کشوری نخواهد بود.

در واکنش، روزنامه صهیونیستی «معاریو»  نوشت پس از اظهارات روسیه مبنی بر ضرورت توقف حملات این رژیم به سوریه، فضای کار تل‌آویو در مقابله با ایران در شمال (سوریه) کم می‌شود، اکنون ضروری است که اهداف مهم برای حمله مشخص شوند، این اهداف باید تنها شامل گزینه‌هایی باشند که در برهه فعلی نتوان از آن چشم‌پوشی کرد.

بیشتر بخوانید:

پرواز یک پهپاد بر فراز پایگاه سری اسرائیل

تاکتیک جدید اسرائیل در حمله های هوایی و موشکی به سوریه

در ادامه این گزارش ادعا شده، ارتش رژیم صهیونیستی در زمینه تاکتیکی به شکلی خوب با ایرانی‌ها در شمال مقابله کرده اما در زمینه سیاسی و راهبردی، خودش را در کمینی که روس‌ها طرح‌ریزی کرده بودند، دید. اکنون شکی باقی نمی‌ماند که اظهارات سخنگوی وزارت خارجه روسیه مبنی بر اینکه (رژیم) «اسرائیل» باید به حملات خود به سوریه پایان دهد، اقدامی غیرعادی است و به این موضوع اشاره دارد که صبر روسیه تمام شده است. تا کنون در هیچ مرحله‌ای از مراحل کار تل‌آویو علیه ایران در سوریه، اینچنین اظهاراتی از روسیه شنیده نشده، حتی پس از ساقط شدن جنگنده روس در سوریه.

معاریو سپس نوشت هنوز زود است که گفته شود تل‌آویو به صورت کامل قدرت خود برای کار علیه ایران و حزب‌الله در خاک سوریه را از دست داده است اما حتی اگر (این اظهارات) کارت قرمزی از طرف روس‌ها نباشد ؛ در این موضوع شکی نیست که فضای مانور اسرائیل علیه ایران و حزب‌الله در سوریه کم می‌شود.

رژیم صهیونیستی در هفته جاری، چند مرحله به مناطق مختلف سوریه از جمله اطراف دمشق حمله کرد . این حملات با واکنش پدافندی سوریه روبه‌رو شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس