کد خبر 931362
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
پاکستان

وزرات خارجه پاکستان ضمن رد شایعات برخی رسانه ها غربی مبنی بر احتمال برقراری روابط رسمی بین اسلام آباد و تل آویو گفت که پاکستان هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت.

به گزارش مشرق، «محمد فیصل» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در کنفرانس خبری هفتگی خود اعلام کرد که موضع پاکستان در قبال رژیم صهیونیستی تغییر نکرده است و دولت اسلام آباد هرگز این رژیم را به رسمیت نخواهد شناخت.

اخیراً برخی نشریات غربی شایعه احتمال برقراری روابط رسمی میان پاکستان و رژیم صهیونیستی را منتشر کرده بودند ولی اسلام آباد تاکید کرد که هرگز حاضر نیست رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد.

وی در ادامه و در مورد پاسخ هند به دعوت دولت اسلام آباد برای مذاکره در مورد کریدور مرزی «کرتارپور» گفت که ما در تلاشیم تا با کشورهای منطقه روابط خوبی داشته باشیم ولی متأسفانه دولت مردان هند به دعوت‌های مکرر اسلام آباد برای مذاکره پاسخ‌های کودکانه می‌دهند.

بیشتر بخوانیم:

مرزبانان ربوده شده ایرانی در سلامت هستند

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در ادامه گفت که دهلی نو در پاسخ ما برای دعوت به مذاکره ضمن رد دعوت نامه اسلام آباد خود دعوت نامه جدیدی صادر کرده و دو تاریخ را برای مذاکره مشخص کرده است که نشان از رفتار کودکانه دولت مردان این کشور است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد فعالیت داعش در پاکستان گفت که داعش هیچ گونه وجود خارجی در پاکستان ندارد.

فیصل در ادامه در مورد مذاکرات صلح افغانستان گفت که پاکستان و قطر برای پیش برد روند مذاکرات صلح افغانستان با طالبان از هیچ گونه کمکی دریغ نخواهند کرد.

وی افزود که دولت اسلام آباد زمینه لازم را برای مذاکرات نمایندگان آمریکا و طالبان در قطر فراهم کرده است.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت که پاکستان خواهان برقراری صلح و ثبات در افغانستان از طریق ساز و کارهای سیاسی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    4 2
    بازم به غیرت این پاکستانی ها . این دولت بی تدبیر اگه میتونست و رهبری نبودن الان بهترین دوست اسراییل بودن و خاک و ناموس ایرانیو تقدیم صهیونیست میکردن شرم بر شما .هنوز لکه ننگ قرار داد ایران کنترا بر دامان امثال تفکر شما لیبرالهاست !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس