کد خبر 931168
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
سارقان هزار فقره ای با 200 شاکی، زمینگیر شدند+ جزئیات

معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند 6 نفره سارقان لوازم داخل خودرو با بیش از یک هزار فقره سرقت و 200 شاکی در شهر تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، اعضای باند ۶ نفره سرقت لوازم داخل خودرو، نیمه شب تا اوایل بامداد در نقاط مختلف شهر تهران از جمله تهران نو، غرب تهران، خانی آباد، مشیریه، یاخچی آباد و … اقدام به سرقت ضبط، باند، ابزار، زاپاس خودرو و لوازم داخل صندوق عقب خودروها می‌کردند.

با ارجاع پرونده از سوی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران به پلیس آگاهی پایتخت، تیم‌های عملیاتی از کارآگاهان این یگان برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده آغاز بکارکرد.

بیشتر بخوانید:

شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسید

شگرد سارق برای سرقت از خانه‌های شمال شهر +عکس

تحقیقات و مراقبت‌های تخصصی در این زمینه ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه متهمان در محدوده جنوب شرق و جنوب غرب تهران شناسایی شده و با هماهنگی مرجع قضایی و طی یک عملیات ضربتی و هماهنگ هر ۶ سارق این پرونده دستگیر شدند.

در ادامه متهمان برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شده که در تحقیقات مشخص شد همگی دارای سابقه کیفری هستند و هر بار پس از سرقت لوازم خودرو، اموال مسروقه را به کمترین قیمت در محدوده‌های خلازیر و خیابان جمهوری به فروش می‌رساندند.

این سارقان همچنین در تحقیقات صورت گرفته به یک هزار فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده‌های مختلف شهر تهران، اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته از سوی ماموران پلیس آگاهی پایتخت، تاکنون بیش از ۲۰۰ تن از شکات پرونده شناسایی و برای شکایت از سارقان به پلیس آگاهی دعوت شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در حال حاضر با دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، هر ۶ متهم این پرونده پس از دستگیری با صدور قرار قانونی به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند تا تحقیقات تکمیلی پیرامون سایر جرایم این متهمان و همدستان دیگرشان انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
    0 0
    اعدام کمترین مجازات در باره این خبیث هاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس