کد خبر 93116
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۶
به گزارش مشرق، روزنامه خراسان در ستون ویژه های خود نوشت:
 
دستور احمدي نژاد براي سرعت بخشي به اجراي نقشه علمي کشور

گفته مي شود بر اساس دستور جديد احمدي نژاد که در مقام رييس شوراي عالي انقلاب فرهنگي صادر شده، مصوبات شوراي ستاد راهبري اجراي نقشه جامع علمي کشور با ابلاغ رييس آن، براي همه دستگاهها لازم الاجرا خواهد بود و اگر مصوبات اين ستاد احيانا نيازمند تاييد شوراي عالي انقلاب فرهنگي باشد، با گذشت دو هفته از اعلام وصول به شورا و عدم اعلام مخالفت کتبي، در حکم مصوبات شوراي عالي انقلاب فرهنگي تلقي مي شود.

مصوبه اختلاف برانگيز دولت بالاخره اصلاح شد

در حالي که در اوايل سال جاري رحيمي معاون اول رئيس جمهور با ابلاغ مصوبه اي، به استانداري تهران ابلاغ کرده بود که شهرستاني به مرکزيت دو شهر ايجاد شود و اين مسئله موجب بروز مشکلات مختلف در استقرار مديران اين شهرستان و خدمت به مردم شده بود، شنيده شده رحيمي اخيرا با ارسال نامه اي به وزارت کشور، از اصلاح اين دستور پس از ماه ها بلاتکليفي خبر داده و يکي از اين شهرها را به عنوان مرکز شهرستان اعلام کرده است.

پاسخ وزارت نفت درباره «وضعيت نامعلوم برخي شرکت هاي نفتي»

مديرکل روابط عمومي وزارت نفت، با ارسال جوابيه اي به روزنامه خراسان با رد خبر مندرج در ستون ويژه هاي خراسان در تاريخ 90.10.13 مبني بر وضعيت نامعلوم برخي شرکت هاي نفتي، اعلام کرده که کليه تغييرات مربوط به اعضاي هيئت مديره شرکت هاي نفتي تابعه وزارت نفت در روزنامه رسمي درج شده است.

توضيح خراسان: با بررسي گزارش اداره ثبت شرکت هاي قوه قضائيه که به درخواست يک نهاد نظارتي انجام شده مشخص مي شود که شرکت هايي چون کالاي نفت ژاپن، کالاي نفت کانادا، ملي نفت ايران- شارجه، ملي نفت ايران- لندن، ملي نفت ايران - سنگاپور، ملي نفت ايران- ليبي، پالايش نفت شهيد تندگويان و چندين پالايشگاه نفتي داراي رديف بودجه در قانون بودجه به عنوان شرکت دولتي هستند اما هيچ سوابقي از آنها در اداره ثبت شرکت ها موجود نيست. همچنين جستجو در روزنامه رسمي نيز اين موضوع را تاييد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس