کد خبر 930909
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰
کیهان نمایه

از مدیری که خیلی ادعایش می‌شد پرسیدند؛ شما در دوران مدیریتتان برای مردم چه درآمدی آورده‌اید؟ گفت؛ پدرشان! … پدرشان را درآورده‌ایم!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مدعیان اصلاحات که در ایجاد مشکلات اقتصادی و ناکارآمدی دولت نقش اصلی را داشته‌اند حالا که کار بیخ پیدا کرده دارند یکی پس از دیگری نقش خود را در پدید آوردن شرایط فعلی انکار می‌کنند!


گفتم: مگر مردم فراموش می‌کنند که این جماعت برای انتخاب روحانی چه سنگ تمامی گذاشته بودند و تمام برنامه‌های اقتصادی دولت را به حساب خود می‌نوشتند و به آن افتخار می‌کردند؟!


گفت: چطوری می‌خواهند «تَکرار می‌کنم» خاتمی را انکار کنند؟! اصلاً کاش مدعیان اصلاحات برای مردم توضیح می‌دادند که طی چندین و چند سال حاکمیت خود چه کاری برای مردم انجام داده‌اند؟


گفتم: از مدیری که خیلی ادعایش می‌شد پرسیدند؛ شما در دوران مدیریتتان برای مردم چه درآمدی آورده‌اید؟ گفت؛ پدرشان! … پدرشان را درآورده‌ایم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد TR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
    0 0
    امریکا طلبان بی ننگ اگر هرقدر خرابی میکنند در هر پست ومقامی بعدش یجور خودشون را بیخیال میگیرند که اصلا فکر کنی مورچه هم از دست شان ازیت نشده خداوند هدایت بفرمایید براین مایه ننگ ایران #اصلاح طلب#امریکا طلب#

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس