وام ازدواج نمایه

وزیر ورزش و جوانان گفت: وام قرض‌الحسنه ازدواج در مجموع به ۱۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در دومین مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد کشور که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، فدایی استاندار کرمان، نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، امیری‌خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولان کشوری و استانی برگزار شد اظهار داشت: خدا را شاکرم که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات سمن‌های جوان کشور در کرمان برگزار و مجمع ملی آنها تشکیل شد.

بیشتر بخوانید:

وام ازدواج ۲۵ میلیون تومان شود

امکان افزایش وام ازدواج تا سقف ۳۰ میلیون تومان

وی با بیان اینکه امروز تاریخ ایران به خود می‌بالد که جوانانی پویا و فعال دارد که در حوزه‌های مختلف حضور جدی و مؤثری دارند بیان کرد: حضور و مشارکت جوانان را به صورت جدی در کشور دنبال می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان خاطراتی از گذشته و اینکه افتخار آشنایی با آقای جهانگیری را از سال‌های قبل داشتم خاطرنشان کرد: سال ۶۳ آقای جهانگیری کاندید نمایندگی مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی بود که باتفاق تیمی به‌عنوان بازرس انتخاباتی جیرفت به آنجا رفتم و آقای جهانگیری در آن انتخابات پیروز شد و به مجلس رفت.

وی با بیان اینکه در دوران ریاست جمهوری هاشمی‌رفسنجان استاندار اصفهان بودند و من استاندار مرکزی بودم و در دوران خاتمی وزیر بودیم افزود: البته در دولت نهم و دهم جفتمان بیکار بودیم.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه در ارتباط با جوانان هر مشکلی داشتیم به آقای جهانگیری مراجعه کردیم و آن گره باز شد گفت: این دولت به جوانان اهمیت زیادی داده و تلاش ویژه‌ای برای حل مشکلات جوانان کرده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۸۸۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده‌ایم و تا پایان سال به مرز یک میلیون فقره وام ازدواج می‌رسیم که مجموع مبلغ آن ۱۵ هزار میلیارد تومان می‌شود عنوان کرد: ۲ هزار و ۲۶۰ سازمان مردم نهاد در سطح کشور داریم و تعداد خانه‌های جوان به بیش از ۹۰ خانه رسیده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس