بندپی نمایه

استاندار تهران گفت: ارائه خدمات مسکن مهر در استان تهران از طریق تهاتر با اداره کل بنیاد مسکن این استان، به شهرداری ها واگذار می شود.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان تهران برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به وجود ۹۵ هزار واحد مسکن مهر در پرند و ۸۵ هزار واحد در پردیس و ۳ هزار واحد در شهر اندیشه گفت: بیشترین تعداد واحد مسکن مهر به تناسب جمعیت در استان تهران است، سرعت پاسخگویی به متقاضیان مسکن مهر که سال‌ها منتظر هستند تا خانه خود را تحویل بگیرند، مهم است.

بیشتر بخوانید:

حق مسکن کارگران در سال ۹۸ چقدر می‌شود؟

۴۰۰ هزار خانه جدید در سطح کشور ساخته می‌شود

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر سرعت و دقت در ساخت مسکن مهر اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های مسکن مهر ضرورت دارد، نصبیاتی مانند اطفا حریق، آسانسور و … در مسکن مهر اگر در تعهد سازنده بوده است، نباید از متقاضیان دریافت شود و خدمات زیربنایی نظیر آب، گاز، برق و انشعاب فاضلاب باید مورد توجه دستگاه‌های خدمات رسان باشد و ملزم به اجرای تعهدات خود هستند.

استاندار تهران از تحویل ۱۸ هزار واحد مسکن مهر در پردیس و پرند در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: هر موردی که مصوبه کمیته فنی را داشته باشد، باید در مسکن مهر انجام شود، برخی از تعاونی‌هایی که در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و یا بالای ۲۵ هزار نفر مشکلاتی دارند، مقرر شد، با تهاتر اداره کل مسکن استان تهران در اختیار شهرداری برای ارائه خدمات قرار داده شود.

وی یکی از اقداماتی که می‌تواند موجب امید آفرینی بین مردم باشد، را تحویل خانه‌های مسکن مهر به متقاضیان دانست و افزود: افق جمعیتی شهرستان پردیس ۷۰۰ هزار نفر است و باید برای این جمعیت برنامه ریزی کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس