کد خبر 930722
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
بهتاش فریبا

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: اگر فکر کنیم قطعاً چین را می‌بریم برای فوتبال ما خطرناک است.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص پیروزی ایران مقابل عمان گفت: این بازی با یک شوک شروع شد. یک جاگیری اشتباه از مدافعین میانی باعث شد حریف صاحب پنالتی شود. البته به نظرم اگر پنالتی نمی‌شد می‌توانست باعث باز شدن دروازه ما شود. خوشبختانه بیرانوند توانست خیلی خوب توپ را مهار کند و ایران را به شرایط بازی برگرداند. آن شوک باعث شد تیم عمان حدود ۱۰ دقیقه در بازی مسلط شود. بعد از آن مهارت‌های فردی هافبک‌های ما مالکیت را به تیم ما برگرداند و بچه‌های ما عالی بازی کردند. آنها توانستند دو گل بزنند و چندین موقعیت دیگر هم به دست آوردند که گل نشد.

وی در ادامه گفت: در نیمه دوم هم توانستیم تمرکز تیمی را حفظ کنیم و به حریف فضا ندهیم. مدافعین کناری عمان آمار بیشترین ارسال را در این بازی‌ها داشتند اما فکر می‌کنم مقابل ایران کمترین ارسال را انجام دادند. این نشان می‌دهد تیم ما حریف را به خوبی آنالیز کرده بود و مدافعین کناری ما اجازه این کار را به آنها ندادند. ما بارها در شرایط گلزنی قرار گرفتیم و این خیلی خوب است که تیمی موقعیت‌های زیادی برای رسیدن به گل پیدا می‌کند. البته مهاجمان ما به خصوص سردار و طارمی در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند. اما در نهایت به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و حالا باید به فکر چین باشیم.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص بازی مقابل چین گفت: هیچ بازی آسان نیست اگر فکر کنیم قطعاً چین را شکست می‌دهیم برای تیم ما خطرناک است. بله روی کاغذ باید به راحتی چین را ببریم اما یادمان نرود چین مربی بسیار باتجربه‌ای دارد و نفرات این تیم نسبت به سال‌های گذشته فوتبال متفاوتی ارائه می‌دهند. شاید تنها کمکی که لیپی نتوانسته به چین کند مشکل دو دفاع وسط این تیم باشد. مانند تیم عمان هر دو دفاع وسط چین هم ضعیف هستند.

بیشتر بخوانید:

برنامه ویژه فرهاد مجیدی برای تبریزی

 

فریبا در خصوص اینکه اگر ایران مقابل چین به برتری برسد باید با ژاپن یا ویتنام روبرو شود، گفت: ژاپن تیمی است که خیلی منظم بازی می‌کند. این تیم به قول معروف با پنبه سر می‌برد. مدل بازی آنها این طور است که فکر می‌کنید هر دقیقه می‌توان به این تیم گل زد. البته این تیم در پست دفاع میانی نسبت به دیگر پست‌هایش ضعف دارد. اما خط هافبک و خط حمله خوبی دارد. تیم بسیار شوت‌زنی است.

وی در ادامه گفت: ما امسال باید قهرمان شویم به نظرم کی‌روش بهترین تیم ۸ سال اخیر را در اختیار دارد. بازیکنان ما تجربه بین‌المللی بسیار خوبی دارند. تیم ملی تیم کاملی است. زمانی اگر یکی دو بازیکن تیم ملی مصدوم می‌شدند همه مردم ایران نگران می‌شدند. اما الان اگر ۳-۴ بازیکن هم مصدوم شوند آنقدر شرایط بازیکنان به هم نزدیک است که نگرانی به وجود نمی‌آید. در ۴ بازی که انجام دادیم ۴ ارنج متفاوت داشتیم. بازیکنان و مربی توانمندی داریم. ان‌شالله امسال پس از سال‌ها به قهرمانی برسیم تا مردم به قول قدیمی‌ها حالش را ببرند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات و نگرانی‌های که برای هواداران به وجود آمده، گفت: به نظرم زمان برای استقلال در حال از دست رفتن است. گویا در این چند وقت قرار بوده یکی دو بازیکن در ترکیه اضافه شوند و کادر فنی روی آنها نظر بدهد. آنطور که من شنیده‌ام در خفا کارشان را انجام می‌دهند اما امیدوارم این اتفاق زودتر بیفتد. ما مرتضی آقاخان را هم از دست داده‌ایم. البته شجاعیان و محسن کریمی اضافه شدند ولی برای لیگ قهرمانان آسیا یک بازی‌ساز و یک مهاجم تمام عیار نیاز داریم. البته خدا را شکر فکر می‌کنم مرتضی تبریزی به شرایط خوبی رسیده است. او بازیکن توانمندی است. تجربه گلزنی در بازی‌های آسیایی را دارد. باید از نظر روحی روانی تقویت شود تا به امید خدا در نیم فصل دوم بازیکن سازنده و تمام کننده خوبی برای استقلال باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    2 3
    تا وزیر پرسپولیس و جوانان هست، وضع استقلال همینه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس