کد خبر 930720
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
علی دایی

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: همانند نیم فصل اول لیگ برتر مشکل کمبود بازیکن داریم و هنوز بازیکن جدیدی به تیم ما اضافه نشده است.

به گزارش مشرق، محمد دایی در مورد وضعیت تیم سایپا گفت: متاسفانه شرایط تیم ما نسبت به نیم فصل اول لیگ برتر هیچ تغییری نکرده است. مشکل کمبود بازیکن داریم و این در حالی است که در سه جبهه باید بجنگیم. هم در لیگ برتر، هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم.

وی در مورد اینکه علی دایی فهرست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه ارایه کرده یا نه گفت: بله علی دایی فهرستی متشکل از ۴-۵ بازیکن ایرانی را به باشگاه داده است اما هنوز هیچ بازیکنی به جمع ما اضافه نشده است. ظاهراً این مساله به دلیل مشکلات مالی است.

بیشتر بخوانید:

دایی در مورد دیدار با داماش گیلانیان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: این مسابقه حاصل کل تلاش‌های تیم در این فصل است و در صورت پیروزی در این بازی می‌توانیم به فینال جام حذفی برسیم و قطعاً تمام تلاش خود را برای موفقیت می‌کنیم.

مربی تیم سایپا در مورد دیدارهای تیم ملی در جام جهانی گفت: تیم ملی در جام ملت‌های آسیا عالی کار کرده است و خوشبختانه کادرفنی بسیار قدرتمند و خوب داریم و بهترین بازیکنان آسیا هم در تیم ملی حضور دارند و این تیم توانایی قهرمانی در آسیا را دارد.

وی در مورد انتقادهایی که از علی دایی بخاطر حمایت از کی روش می‌شود گفت: علی دایی به فکر منافع تیم ملی است و به منافع خودش فکر نمی‌کند. تیم ملی در شرایط کنونی به آرامش نیاز دارد و همه وظیفه داریم که از تیم ملی و سرمربی آن حمایت کنیم. از نظر من در حال حاضر بهتر از کی‌روش در ایران نداریم. کی‌روش بهترین فرد از نظر فنی برای هدایت تیم ملی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فوتبال دوست IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    2 4
    با عرض ادب و احترام خدمت برادران دایی. بخصوص علی دایی که در حال حاضر الگوی خوبی از نظر همنوع دوستی،رفتاری و کرداری، برای نوجوانان و جوانان کشور مان است.این حقیر هم همیشه سعی کردم در نوشته هایم قدردان این نخبه ورزشی خوب کشورمان باشم. جناب علی دایی عزیز، نقدی منصفانه است که نه همه چیز را سیاه بدانیم و نه همه چیز را سفید. بلکه در نقد ها باید حسنهای اشخاص گفته و در کنار ان عیوب افراد نیز باید گفته شود. تا نفر مورد نقد و انتقاد واقع شده نقاط قوت خود را تقویت کند و در جهت رفع اشکالات منفی خود گام بر دارد.اینکه دانش فنی کی روش در فوتبال بالاست منکر نیستیم. اینکه اقای کی روش می تواند یکی از ده مربی های برتر دنیای فوتبال باشد شکی در ان نیست.اینکه اقای کی روش خدمات شایانی به فوتبال کشور کرده است قابل تقدیر و تشکر است.ولی ما از اسوه فوتبالی خود توقع داریم، وقتی ارزش های فوتبالی اقای کی روش را می گوید؛ لااقل برای اصلاح خود اقای کی روش هم که شده عیوب او را نیز گوش زد کند. اینکه بزرگترین دغدغه امروز کی روش مسائل حاشیه ای شده است. ان هم در مسابقات جام اسیا که پیروزی و قهرمان شدن تیم فوتبال ایران در این جام پس از 43 سال برای مردم و بخصوص فوتبالی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.ما از دایی عزیر توقع داشتیم به اقای کی روش توصیه کند. مبنی اینکه جناب کی روش، کشور ایران، شما را برای ارتقاع فوتبال ایران استخدام کرده است.لطفا در سایر امور کشور من دخالت نکنید و اجازه بدهید مسئولین ایرانی خود به سایر مشکلات رسیدگی کنند.در پایان دایی عزیز اسوه ی بزرگ، شما همیشه تا ابد به پاس خدماتی که به مردم می دهید عزیز خواهی ماند.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    9 1
    دربين تمام مربيان حال حاضر فوتبال مربي با انصاف تر و دلسوز تر از اسطوره فوتبال ايران و جهان يعني جناب علي دايي نداريم. تمام نظراتش كارشناسي شده و به دور از غرض ورزي است. ان شاالله سال هاي سال در فوتبال ما حضور داشته باشد و روزي مجددا سرمربي تيم ملي شود و همچون دوران باشكوه بازيگريش افتخارات زيادي براي فوتبال ملي و مردم به ارمغان بياورد.
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    6 1
    من استقلالي هستم اما واقعا علي دايي را چه در دوران بازيگيري و چه در زمان مربي گريش دوست داشتم. ايشان يك جنلتمن واقعي و به معناي واقعي آقا و بزرگ فوتبال ما هستند. خداوند حافظش باشد ان شاالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس