بازاریابی جریان خاص برای فروش واحد مسکونی کشورهای دیگر به ایرانیان

یک فعال بخش ساخت و ساز کشور با هشدار نسبت به تبلیغات جریان های خاص برای فروش واحدهای مسکونی کشورهای دیگر به ایرانیان، گفت:هیچکدام از کشورهای همسایه پتانسیل گردشگری ایران را ندارند.

به گزارش مشرق، هادی اسماعیلی با اشاره به گسترش برنامه های کلان بازاریابی جریانی خاص غیر رسمی در کشور برای عرضه و پیش فروش واحد های مسکونی خارج از کشور، در مورد نتایج عدم کنترل روند رو به رشد این جریان و عدم روشنگری رسانه ها در زمینه محدودیت های قانونی خارج از کشور هشدار داد.

وی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی برای اقشار متوسط و ضعیف کشور برای تامین مسکن و برنامه ریزی مسئولان و دست اندرکاران صنعت برای حل تدریجی مشکلات این گروه از مردم واقعیت این است که بخشی از متقاضیان واحدهای مسکونی در کشور علاقه‌مند به خرید واحدهای مسکونی در مقاصد توریستی هستند.

بیشتر بخوانید:

گشت‌وگذاری در لواسان؛ جزیره امن لاکچری‌نشین‌ها / ویلای ۷۰ میلیارد تومانی با چشمه جوشان می‌خواهید یا تریپلکس با «پرشین روم»؟! +عکس

وی تصریح کرد: فعالان صنعت ساخت و ساز با در نظر گرفتن نیاز این گروه از مصرف کنندگان با تولید واحدهای کیفی می‌توانند ضمن اشتغالزایی هم نیاز این گروه از مصرف کنندگان را تامین کنند و هم از خروج سرمایه کشور به بهانه خرید مسکن در کشورهای همسایه جلوگیری کنند.

وی با اشاره به حوادث تلخ خرید و پیش خرید آپارتمان در کشور امارات در گذشته نه چندان دور که منجربه از دست رفتن سرمایه بخش قابل توجهی از مردم کشور و تشکیل پرونده‌های حقوقی بی نتیجه در این کشور شده بود، یادآور شد: از دیدگاه گردشگری هیچیک از کشورهای همسایه پتانسیل‌های بالقوه گردشگری در داخل کشور عزیزمان را ندارد و سیاستگذاران کلان کشور با تشویق فعالان ساخت و ساز باید به گونه‌ای عمل کنند که با رعایت قوانین و شئوونات کشور عزیز اسلامی ما ایران از کشورهای همسایه برای خرید یا اجاره ملک به نقاط توریستی ما مراجعه کنند تا ضمن ارز آوری وضعیت اشتغال در حوزه ساخت و ساز و گردشگری را به صورت توام تحت تاثیر قرار دهیم.

مدیر عامل شرکت خانه از شرکت های وابسته به بنیاد مستضعفان با اشاره به ضرورت ایجاد تسهیلات برای حقوق مالکیتی خرید یا اجاره واحدهای مسکونی برای مسافران خارجی یاد آور شد: تجارب گذشته نشان داده که امنیت و احترام به حقوق مالکیتی خریداران و همچنین امنیت مسافران خارجی و توریست در کشور ما که میهمان نوازترین مردم دنیا را دارد به مراتب بهتر از کشورهای همسایه و حتی بسیاری دیگر از نقاط توریستی جهان است و سوال اصلی این است چرا نباید برای خرید یا اجاره ملک برای مسافران علاقه‌مند به بازدید از طبیعت منحصر به فرد ایران تسهیلاتی در قوانین قائل شویم؟

اسماعیلی با اشاره به سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در پروژه رومای کیش، اظهار کرد: این پروژه با هدف بهره وری حداکثری از منابع شرکت به عنوان یک بنگاه اقتصادی در متراژ ۳۶ هزار متر مربع در ۶ بلوک پیش بینی شده است که بلوک A. و B. تا کنون به مالکان تحویل داده شده و ساخت بلوک C. تا پایان سال به اتمام رسیده و آماده تحویل به خریداران و مالکان خواهد بود و در سایر بلوک‌ها نیز عملیات اجرایی آغاز شده و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش طی ۳۰ ماه آینده آماده تحویل خواهند بود.

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد: با توجه به وسعت زمین اختصاص یافته به پروژه و الگوی کیفی طراحی معماری با دید رو به دریا برای اکثر واحدهای مسکونی و همچین استفاده از مصالح با کیفیت، تعاریف جدیدی برای کیفیت واحدهای مسکونی توریستی در این منطقه امن و زیبای توریستی کشور ارایه کنیم و خوشبختانه با همکاری مراجع قانونی با توجه به اجرای پروژه در دو نوبت کاری برآورد می‌کنیم که کار صدور اسناد مالکیت واحدها بسیار زودتر از برنامه پیش بینی شده به پایان برسد.

اسماعیلی از همه خانواده‌هایی که تحت تاثیر تبلیغات اغراق آمیز برخی رسانه‌های به فکر خرید واحد مسکونی در خارج از کشور افتاده اند درخواست کرد با بازدید از پروژه‌های مسکن سازی در نقاط توریستی کشور حداقل مقایسه‌های کیفیت ساخت و دسترسی به مناظر زیبایی طبیعی کشور عزیزمان را انجام دهند و بدون بررسی و مطالعه اقدام به خروج سرمایه خود از کشور نکنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس