نیروی انتظامی نمایه - کراپ‌شده

مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، استفاده پلیس از خودروی شهروندان برای کمین در مسیر قاچاقچیان کالا در جاده خوی – ماکو را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق به نقل ازپایگاه خبری پلیس، مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان اقدام عجیب پلیس در جاده خوی – ماکو مبنی بر کمین برای قاچاقچیان کالا با استفاده از مردم، موضوع سریعاً توسط مبادی ذیربط بررسی و مشخص شد این فیلم به صورت هدفمند و به منظور حمایت از قاچاقچیان کالا، ضبط و در فضای مجازی پخش شده است.

بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا، موضوع استفاده پلیس از خودروهای شهروندان به عنوان سد معبر صحت ندارد، این در حالی است که قاچاقچیان کالا با مشاهده خودروی پلیس بلافاصله تغییر مسیر داده و با سرعت غیرمجاز در لاین مخالف رانندگی می‌کردند که به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، با سه دستگاه خودروی عبوری تصادف کرده که در نهایت یکی از خودروهای شهروندان به دلیل واژگونی از جاده خارج می‌شود.

طبق این گزارش؛ افراد متخلف شناسایی و تحت تعقیب پلیس بوده و قطعاً با آنان برخورد قانونی صورت می‌گیرد؛ پلیس خادم مردم و در کنار آنان است و با هوشیاری و دقت لازم موضوعات را رصد و با خاطیان به شدت برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    1 1
    گیرم با خودروی شخصی اینکارو کردند دستشون درد نکنه که انجام وظیفه کردند چه ایرادی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس