کد خبر 930426
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
انتقام عجیب سه مرد جوان از ده همسایه خود /جای پارک نداشتم لاستیک خودروهایشان را پاره کردم

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری سه متهم در محله نامجو خبر داد که به خاطر اختلاف بر سر جای پارک خودرو، لاستیک خودروهای همسایگان را با سلاح سرد پاره کرده بودند.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار داشت: چندی پیش ۱۰ تن از شهروندان ساکن کوچه‌ای در محله نامجو، ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از پاره شدن لاستیک خودروهای خود که به طرز مشکوکی صورت گرفته بود، شکایت کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: این شهروندان مدعی بودند شب گذشته خودروی خود را در کوچه پارک کرده اند، اما هنگام صبح وقتی قصد رفتن به محل کار خود را داشتند، متوجه شدند لاستیک خودروهایشان با وسیله‌ای تیز بریده و پاره شده است.

بیشتر بخوانید:

۲ دختر از قصاص مادرشان گذشتند

جزئیات نزاع خونبار مسلحانه بر سرمهریه +عکس

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، سریعاً تیم عملیات کلانتری ۱۰۶ نامجو، وارد عمل شدند و با بررسی دوربین‌های مداربسته نصب شده در محل و همچنین تحقیقات فنی، سه متهم اصلی این پرونده که در یکی از خانه‌های مجردی همان کوچه سکونت داشتند، مورد شناسایی قرار گرفتند.

کلانتر محله نامجو، تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضایی هر سه متهم این پرونده در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر تخریب و پاره کردن لاستیک خودروهای شهروندان اعتراف و ادعا کردند به خاطر اختلاف با همسایه‌ها بر سر جای پارک خودرو، دست به چنین کاری دست زده اند.

با اعتراف متهمان و تکمیل پرونده هر سه متهم برای تحقیقات بیشتر پیرامون سوابقشان به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    28 0
    دوربین های مدار بسته که تو اکثر نقاط نصبه کار پلیس رو خیلی راحت کرده
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    16 2
    یعنی ما با این الاغها شدیم 80 میلیون.
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    9 20
    واقعا بعضی مردم شعورندارند وهرجاشد پارک میکنند این موضوع شار حقشان بوده لاستیک خودروی انان پاره شود من بودم رنگ روماشین انه میریختم تا یادبگیرند جای درست پارک کنند ضمنا این سه نفر را دریوم جاری بلادرنگ ازادنمایید
    • DE ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
      1 1
      هم خشونت جرم است و هم ترویج به خشونت. آدرس بدهید که بچه های آگاهی یک دسته گل هدیه بیاورند.
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    10 0
    ماشین منو یکی از همسایه ها خط مینداخت میشناختم کیه مدرک نداشتم یکبار جلوی دوربین پست بانک تو محله گذاشته بودم هم خط انداخته بودند هم روی سقفش روغن ترمز ریخته بودند علی رغم شکایتم رسیدگی نشد دوربین درست جلوش بود
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    0 1
    ایران یعنی همین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس