کد خبر 930377
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
ژاپن

دو تیم ملی عربستان و ژاپن در حالی برابر هم قرار می‌گیرند که این دیدار نکات آماری جذابی دارد.

به گزارش مشرق، بی‌شک حساس‌ترین دیدار یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا بین عربستان و ژاپن برگزار خواهد شد و یکی از این دو تیم مدعی باید خیلی زود از جام کنار بروند.

عربستان هر وقت در جام ملت‌ها از گروه خود صعود کرده است، حداقل توانسته به دیدار نهایی برسد و هیچ‌گاه در مراحل قبلی حذف نشده است. این تیم در دوره‌های ۱۹۸۴، ۱۹۸۸، ۱۹۹۲، ۱۹۹۶، ۲۰۰۰ و ۲۰۰۷ توانسته از گروه خود در جام ملت‌ها صعود کند و به فینال نیز رسیده که در ۳ دوره نیز به قهرمانی رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نبرد پرافتخارترین تیم‌های جام ملت‌های آسیا

آن‌ها در دوره‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ از گروه خود صعود نکردند و حذف شدند و حالا در سال ۲۰۱۹ توانستند از گروه خود صعود کنند و باید ببینیم چه سرنوشتی در انتظار این تیم است.

ژاپن از طرف دیگر تیم خوبی نشان داده است و از سال ۲۰۱۱ تاکنون در جام ملت‌ها شکست نخورده است. آن‌ها در دوره قبل در ضربات پنالتی مغلوب امارات شدند و در جریان بازی شکست نخوردند.

این دو تیم تاکنون ۵ بار در جام ملت‌ها برابر هم قرار گرفتند که ژاپن توانسته چهار بازی از ۵ بازی را با برد به پایان برساند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    4 1
    پس آمارش کو؟
    • س IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
      0 0
      این دو تیم تاکنون ۵ بار در جام ملت‌ها برابر هم قرار گرفتند که ژاپن توانسته چهار بازی از ۵ بازی را با برد به پایان برساند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس