کد خبر 930090
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
مورینیو

سرمربی سابق چلسی برای صحبت با بازیکنانش در رختکن، مسئولان یوفا را فریب داد اما ممکن بود در این راه، جانش را از دست بدهد.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو همچنان به صحبت کردنش ادامه می‌دهد. سرمربی پرتغالی شنبه به عنوان مفسر بازی‌های لیگ برتر انگلیس همکاری خود را با شبکه بین اسپورت آغاز کرد. "آقای خاص، " در بررسی این هفته لیگ برتر به یک خاطره خاص، اشاره کرد؛ مورینیو زمانی که سرمربی چلسی بود خود را در سبدی پر از لباس کثیف پنهان کرده بود.

در سال ۲۰۰۵ چلسی باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ می‌رفت. مورینیو به دلیل محرومیت نمی‌توانست در نیمکت حضور داشته باشد. به همین خاطر پیش از بازی به رختکن رفت تا با بازیکنانش صحبت کند. مورینیو که توانایی انجام هر کاری را دارد، بالاترین ارگان فوتبال اروپا را فریب داد و برای اینکه فرارش نتیجه دهد و بتواند حقه‌اش را به سرانجام برساند، جان خود را به خطر انداخت.

بیشتر بخوانید:

صحبت‌های جالب آقای خاص درباره محمد صلاح

سرمربی سابق منچستریونایتد این گونه اعتراف کرد: "در دیدار چلسی و بایرن مونیخ که بازی بزرگی در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شد، این اتفاق رخ داد. من محروم بودم و نیاز داشتم در کنار بازیکنانم باشم اما اجازه نداشتم در رختکن حضور داشته باشم. با این حال، برای اینکه کسی متوجه حضورم نشود، ظهر به آنجا رفتم تا زمانی که بازیکنانم در این مکان حضور می‌یابند من هم در کنارشان باشم."

مورینیو به هدف خود رسید اما یک مشکل جدی داشت. باید به نحوی از رختکن خارج می‌شد که مسئولان یوفا متوجه حضورش نشوند. اگر این اتفاق رخ می‌داد، سرمربی پرتغالی با جریمه سنگینی روبرو می‌شد.

سرمربی سابق چلسی اظهار کرد: "استیوارت، (یکی از اعضای تیم) من را در یک سبد لباس کثیف قرار داد تا بتوانم از رختکن خارج شوم. او فضایی را خالی کرد تا من بتوانم نفس بکشم. با این حال، مسئولان یوفا در جستجوی من بودند و به همین خاطر استیوارت در سبد را بست و من نمی‌توانستم نفس بکشم. در حال مرگ بودم. شوخی نمی‌کنم، جانم به خطر افتاده بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس