آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از بازی با عراق

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اهمیت حفظ آرامش و تمرکز بین اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت: اگر حاشیه‌ها را مدیریت نکنیم خطری جدی تیم ملی را تهدید خواهد کرد.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا به شرایط تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و اظهار داشت: مسیر سختی تا رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا برای ما باقی است ولی اعتقاد دارم با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم می‌توانیم در پایان جام را بالا سر ببریم.

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص شرایط تیم عمان هم گفت: عمان تیم پرقدرت و سرعتی ای است. بازیکنان خوبی دارد که نمی‌خواهند به سادگی این موقعیت را از دست داده و به دنبال شکست ایران هستند. بعد از تیم ملی ما که طرفداران زیادی در امارات دارد این تیم هم طرفدار زیادی دارد و تا آنجا که من اطلاع دارم فدراسیون فوتبال عمان ۹ هزار بلیط خریداری کرده تا بتواند مقابل ایران از حمایت هوادارانش استفاده کند.

وی تاکید کرد: بازی‌های سخت تیم ملی کشورمان تازه آغاز شده. هیچ بازی آسانی وجود ندارد و باید در ۹۰ دقیقه کار عمان را یکسره کنیم که کار به پنالتی و اما و اگر کشیده نشود.

بیشتر بخوانید:

بهتاش فریبا در خصوص صحبت‌های جنجالی کارلوس کی روش هم گفت: به اعتقاد من این نوع صحبت درست نیست. شرایط غیرفوتبالی به ضرر تیم ملی خواهد بود. در سال ۱۹۸۰ همین مسائل غیرفوتبالی که آن زمان جنگ بین ایران و عراق بود باعث شد تا جام ملت‌های آسیا را از دست بدهیم و قهرمان نشویم.

وی افزود: اگر حاشیه‌ها را مدیریت نکنیم مطمئن باشید خطر ما را تهدید می‌کند و فوتبال ما دوباره از رسیدن به جام دور خواهد شد. این روزها تیم ملی به آرامش نیاز دارد و همه باید به گونه‌ای رفتار کنند که تیم ما بتواند بدون دغدغه حریفان خود را شکست و به فینال ملت‌های آسیا برسد.

بازیکن پیشین تیم ملی تاکید کرد: همه مردم ایران از انتظار ۴۳ ساله خسته شده اند. بنابراین نباید کاری کنیم که باز قهرمان نشویم و دوباره انتظارمان از ۴۳ سال به ۴۷ سال برسد.

بهتاش فریبا در پایان تاکید کرد: امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا حواشی از پیرامون فوتبال ما دور شود و بتوانیم با آرامش به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دست پیدا کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
    0 0
    خیلی عاقلانه حرف زده. آفرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس