حاج محمد ابراهیم حقیری

مدت زیادی در کنارش مددکاری کردم،پس از چند ماه دیگر او را برای بازدید خانه نیازمندان نمی بردم و فقط به او گزارش می دادم، هر وقت وضع زندگی نیازمندی را می دید حالش بد می شد، گریه می کرد و...

به گزارش مشرق؛ حاج ابراهیم حقیری، فرزند عباس، متولد ۱۳۴۰ دامغان بود. وی در سالهای دفاع مقدس در واحد اطلاعات و عملیات خدمت می‌کرد و به درجۀ جانبازی ۷۰ در صد مفتخر گردید. این جانباز سرافراز صبح روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه در سانحه رانندگی به خیل یاران شهید خود پیوست.

آنچه می خوانید، مطلبی به قلم رضا شفیع زاده است...

سرآغاز هیئت از خانه او و سرآغاز موسسه خیریه از زیرزمین خانه اش در شب نیمه شعبان بود، بسته بندی و توزیع شبانه سبد کالا برای نیازمندان.

بیشتر بخوانیم:

وقتی حاج ابراهیم با ترکش آبکش شد / شبی که هیچ تیر و ترکشی به رزمندگان اصابت نمی‌کرد

مدت زیادی در کنارش مددکاری کردم، پس از چند ماه دیگر او را برای بازدید خانه نیازمندان نمی بردم و فقط به او گزارش می دادم، هر وقت وضع زندگی نیازمندی را می دید حالش بد می شد، گریه می کرد و خانواده به خاطر اوج گرفتن ناراحتی ها و تشدید بیماری بسیار اذیت می شدند.

به جایی رسیده بودیم که به او اجازه نمی دادیم به کسی کمک مالی کند، هر چه حقوق می گرفت صرف نیازمندان می کرد، زندگی خودش ساده تر از متوسط جامعه بود، غصه می خورد که نمی تواند بیشتر کمک کند.

صندوق های صدقه ای تهیه کردیم و روی آن برچسبی زدیم: "صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) " صندوق های خالی در زیر زمین خانه ایشان بود. انگار دنیا را به او می دادند وقتی می گفتیم حاجی صندوق خالی ها تمام شده فردا چند تا صندوق بیار.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس