کد خبر 929346
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
حماس

گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه تأکید کردند با تمام توان و وجود خود از قدس و مسجدالاقصی و مقدسات فلسطین دفاع خواهند کرد.

به گزارش مشرق، گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای تأکید کردند هرگز اجازه نخواهند داد رژیم صهیونیستی به تلاش‌های خود برای یهودی‌سازی مسجدالاقصی و جنایات خود ادامه دهد.

این گروه‌ها در بیانیه خود آورده‌اند: با تمام توان و امکاناتی که در اختیار داریم، از مسجدالاقصی و قدس‌مان دفاع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

گروه‌های مقاومت در بیانیه خود، مردم فلسطین در قدس و کرانه باختری و مناطق اشغالی ۱۹۴۸ را به تشدید انتفاضه در برابر اشغالگران قدس و دفاع از مسجدالاقصی دعوت کردند.

از سوی دیگر این گروه‌ها درباره تشدید وخامت اوضاع انسانی در نوار غزه به‌ویژه خطر توقف فعالیت برخی مراکز و بیمارستان‌ها به‌سبب بحران سوخت هشدار داده و از سازمان ملل متحد خواسته‌اند فوراً برای پایان دادن به این بحران دخالت کند و از تشکیلات خودگردان هم بخواهد به مسئولیت‌های خود در قبال غزه و مردم آن عمل کند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب، این گروه‌ها همچنین از مصر خواستند گذرگاه مرزی رفح را در هر دو طرف باز کند و تسلیم هیچ فشار سیاسی که محاصره تحمیلی بر مردم فلسطین در غزه را تشدید می‌کند، نشود.

گروه‌های مقاومت در بیانیه خود، اشغالگران را مسئول ادامه کارشکنی و وقت‌کشی در اجرای تفاهمات اخیر با هدف پیشبرد طرح‌های شومشان دانستند.

این گروه‌ها تأکید کردند: هرگز نخواهیم پذیرفت که ملت فلسطین بمیرد و جهان تماشاچی باشد، ما همچنان به جنبش خود تا تحقق تمام کامل اهدافمان ادامه خواهیم داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس