محمد‌مهدی زاهدی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شفافیت در مجلس وجود ندارد گفت: در طرح شفافیت آرای نمایندگان ۱۹۲ نفر شفافیت آرا را امضا و فقط ۵۳ نفر در رای‌گیری شرکت کردند.

به گزارش مشرق، محمدمهدی زاهدی امروز در نشست با طلاب حوزه علمیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) قناتغستان ماهان برگزار شد، اظهار داشت: نظام انتخاباتی کشور منحصربه فرد ایجاد ناکارآمدی می‌کند، به‌طوریکه در هیچ کجای دنیا شرط کاندیدای ریاست جمهور فقط سواد خواندن و نوشتن نیست که در کشور ما است.

وی با اشاره به اینکه دولت‌ها مشکلات را به گردن دولت قبل می‌اندازند و پاسخگو نیستند گفت: یکی از دلایلش همین فردی بودن انتخابات است و اگر احزاب در انتخابات رأی بیاوردند یک حزب باید پاسخگوی کارهای انجام داده در دوران مسئولیت باشد.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت طرح شفافیت آرا نمایندگان مجلس

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت مدیران جهادی به ندرت وجود داشته و مدیر ریسک‌پذیر وجود ندارد خاطرنشان کرد: بی‌انگیزگی در برخی وزرای فعلی وجود دارد چرا که اختلاف در درون دولت باعث تفرقه شده و دولت یکپارچه نیست.

وی با اشاره به اینکه باید نگرش مدیران تغییر کرده و خود را وابسته به غرب و برجام ندانند افزود: باید به ملت و توان کشور تکیه کنیم چرا که بارها غربی‌ها ثابت کردند که قابل اعتماد نیستند و در جریان برجام اروپایی نیز اروپایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

زاهدی با بیان اینکه متأسفانه شفافیت در مجلس وجود ندارد و مردم حق دارند از رأی نماینده خود در مجلس مطلع شوند افزود: در طرح شفافیت آرای نمایندگان ۱۹۲ نفر شفافیت آرا را امضا و فقط ۵۳ نفر در رأی‌گیری شرکت کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
    3 0
    خوب نماینده که رای به شفافیت نداده حتما نمی خواهند مردم بدانند که نمایندهایشان تابع چه کس و جناحی است و در خفا چی می کند هر کاری می کنند الا کاری که به نفع ملت باشد البته قصد جسارت ندارم بعضی ها
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    1 0
    مطهری چطوری مخالف بود با تمام تفکراتش در تضاد است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس