وزیر ورزش

مدارک و سوابق مدیریتی افراد ثبت نام شده در انتخابات ریاست فدراسیون کاراته براساس ماده ۶ آیین نامه انتخابات رئیس فدراسیون‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت که سوابق ۱۰ نفر از کاندیداها قابل قبول بود.

به گزارش مشرق، ثبت نام از کاندیداها از اول دی ماه در محل فدراسیون کاراته آغاز شد و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه داشت. طبق آخرین آمار ۲۳ نفر کاندید احراز پست ریاست فدراسیون بودند و همه نفرات تمام مدارک خود را به محمدرضا کاشانی دبیر مجمع انتخابات فدراسیون کاراته ارائه کردند. کیکاوس سعید انصراف خود را از حضور در انتخابت اعلام کرد و محمد صادق فرجی نیز به دلیل اینکه هنوز نتوانسته نامه بازگشت به کار خود را دریافت کند، حضور وی در انتخابات ریاست فدراسیون کارته در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

طی چند روز گذشته سایت فدراسیون کاراته خبری را روی خروجی خود قرار دارد، مبنی براینکه مدارک و سوابق مدیریتی ۱۰ کاندیدا احراز پست ریاست فدراسیون کاراته مورد تایید کمسیون تطبیق وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

پایان کار ضیایی و فرجی با معرفی سرپرست جدید

محمدرضا کاشانی دبیر مجمع انتخابات فدراسیون کاراته نیز در رابطه با این موضوع اظهار داشت: مدارک و سوابق مدیریتی افراد ثبت نام شده براساس ماده ۶ آیین نامه انتخابات رئیس فدراسیون‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت که سوابق ۱۰ نفر از کاندیداها قابل قبول بود.

اما مهمترین نکته، اینکه چرا اسامی ۱۰ نفر نهایی از سوی دبیر مجمع انتخابات فدراسیون کاراته اعلام نشده و پنهان کاری در این موضوع چه دلیلی دارد؟! انتخابات ریاست فدراسیون کاراته، جودو و ووشو قرار است تا پایان سال جاری برگزار شود و در پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون جودو و ووشو تمام و کمال اسامی همه نفراتی که در انتخابات ریاست این دو فدراسیون و ثبت نام کرده بودند از سوی سایت رسمی هر دو فدراسیون اعلام شد، اما دبیر مجمع انتخابات فدراسیون کاراته اجازه نداد که اسامی نهایی کاندیداها از سوی سایت رسمی فدراسیون کارته اعلام شود!

البته در روزهای ابتدایی ثبت نام اسامی نفراتی که مدارک خود را در فدراسیون کاراته به دبیر مجمع تحویل می‌دادند اعلام می‌شد، اما از هفدهمین نفر به بعد هیچ وقت اسامی نامزدها رسانه‌ای نشد و این موضوع ابهام‌های زیادی را در بین جامعه بزرگ کاراته به وجود آورد.

متاسفانه عدم شفاف سازی اسامی کاندیداها از سوی مسئولان مربوطه باعث شده سوال‌های زیادی در ذهن همه جامعه کاراته به وجود بیایید که متاسفانه کسی هم حاضر نیست برای شفاف سازی به سوال‌های آنها جواب بدهد. اینکه چطور ممکن است، نام یکی از کاندیداها که در بازداشت به سر می‌برد، بین نفراتی است که سوابق او مورد تایید قرار گرفته است! یا اینکه نام یکی از گزینه‌ها که هیچ رزومه ورزشی از خود ندارد، نیز به خاطر پشتوانه مالی بسیار خوبی که دارد و صد البته از سوی برخی از مسئولان حمایت می‌شود نیز در بین ۱۰ نفر نهایی است که سوابق مدیریتی او مورد تایید قرار گرفته است. آیا ژن خوب بودن آقازاده بودن ملاک متر و معیار است؟!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس