کد خبر 929107
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
جباروف

روز گذشته صحبت‌هایی از سوی مسئولان باشگاه استقلال عنوان شد با این مضمون که شفر دیگر جپاروف را نمی‌خواهد.

به گزارش مشرق، روز گذشته و در سایت ترانسفر مارکت در جست‌وجوی بازیکن ازبکستانی مدنظر استقلال می‌گشتیم که متوجه شدیم این فوتبالیست که فصل قبل هم در استقلال توپ می‌زد در حال حاضر بدون تیم است. سرور جپاروف که تا یک ماه پیش به عنوان گزینه اصلی برای بازگشت به این تیم شناخته می‌شد تا حدی به استقلال نزدیک شده بود که در همین سایت معتبر که نقل و انتقالات همه فوتبالیست‌های جهان را نشان می‌دهد مقابل نامش اسم باشگاه استقلال را درج کرده بود. حتی تاریخ زده بود او از ۶ ژانویه برابر با ۱۶ دی‌ماه جاری با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی بازیکن استقلال است.

پیش از این گفته می‌شد سرور جپاروف بابت طلب ۱۳۵ هزار و۵۰۰ دلاری که از استقلال داشته خواهان دریافت کل طلبش است و سپس پای میز مذاکره با استقلال می‌نشیند. از سوی باشگاه استقلال هم عنوان می‌شد مدیران باشگاه با علم به اینکه ممکن است جپاروف پولش را بگیرد و دیگر به این تیم برنگردد به شکل گروکشی دنبال آن هستند که با کشاندن سرور به تهران ابتدا قراردادش برای فصل بعد را ببندند و بعد پولش را پرداخت کنند. اقدامی که سرور هرگز زیر بار نرفت و شرط کرد در صورتی راهی تهران می‌شود که پولش را تمام و کمال بگیرد. بعد هم که پول را گرفت شرط تست پزشکی را بهانه کرد!

بیشتر بخوانید:

شفر قید بازیکن محبوبش را زد

در همین باره بارها از قول شفر عنوان می‌شد او خواهان بازگشت جپاروف به تهران است، چون در لیگ قهرمانان آسیا به شدت به او نیاز دارد ولی این آمدن در همان حد حرف باقی ماند و سرور هرگز به تهران و تیم سابقش برنگشت.

روز گذشته باز هم صحبت‌هایی از سوی مسئولان باشگاه استقلال عنوان شد با این مضمون که شفر او را نمی‌خواسته (!)، چون معتقد بوده این بازیکن که ۶ ماه است جایی بازی نکرده نمی‌تواند کارآمدی فصل قبل را برای استقلال داشته باشد. گرچه به یاد داریم نصرالله عبداللهی و اعضای کمیته فنی باشگاه هم با قاطعیت از مذاکرات موفق استقلال و جپاروف خبر می‌دادند و این فوتبالیست را دوای درد این تیم می‌دانستند ولی حالا که او قید بازی برای استقلال یا هر تیم دیگری را زده مطالب به شکل وارونه جلوه داده می‌شود!

از این گذشته سرور جپاروف با ۳۵ سال سن و اینکه دوست داشت به حرفه مربی‌گری مشغول شود به احتمال زیاد دیگر به دنیای توپ گرد بازنخواهد گشت! و در این میان استقلالی‌ها را بر آن داشته تا به جای شکایت و رفت و آمد به فیفا برای رسیدگی به پرونده‌اش سریع‌تر پولش را بپردازند و اتفاقات آینده را امروز مدیریت کنند!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس