برانکو

دردسر جدید برانکو انتخاب یک هافبک دفاعی برای تقابل با سپیدرود رشت است.

به گزارش مشرق، مهم‌ترین چالش برانکو در نیم‌فصل دوم، انتخاب یک هافبک دفاعی از بین کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالله‌ی و محسن ربیع‌خواه به نظر می‌رسید و با وجود ترافیک در خطوط مختلف، برانکو باید دو نفر از سه نفر نام‌برده را روی نیمکت می‌نشاند که ممکن بود باعث اعتراض آن‌ها شود. اما هنوز نیم‌فصل دوم نشده دردسر جدیدی برای برانکو درست شد و آن هم انتخاب یک هافبک دفاعی برای تقابل با سپیدرود رشت در تاریخ یازدهم بهمن است. برانکو، کمال کامیابی‌نیا را به دلیل محرومیت انضباطی و احمد نورالله‌ی را به خاطر حضور در جام ملت‌های آسیا در اختیار ندارد و روی محسن ربیع‌خواه برای این پست حساب باز کرده بود که او هم در اولین بازی دوستانه مقابل یوپن مصدوم شد تا هر سه هافبک دفاعی پرسپولیس بازی سپیدرود در جام حذفی را از دست بدهند. ربیع‌خواه حدود دو ماه باید استراحت کند و اگر تیم ملی به جمع ۴ تیم پایانی جام ملت‌ها برسد، نورالله‌ی آن زمان در امارات خواهد بود و برانکو در غیاب کمال باید یک هافبک دفاعی جدید معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

کامیابی‌نیا: حقم نبود باز هم محرومم کنند

مصدومیت گزینه‌های چهارم و پنجم
برانکو پیش از این در زمان مصدومیت کمال و ربیع‌خواه به حسین ماهینی در پست هافبک دفاعی بازی می‌داد که او هم به دلیل پارگی رباط صلیبی و گذراندن دوره مصدومیتش نمی‌تواند به میدان برود و گزینه چهارم برانکو هم سوخت. گزینه بعدی یعنی محمد انصاری هم مصدوم است. انصاری دقایقی را در این پست بازی کرده که او هم مصدوم است تا ۵ گزینه اول برانکو به این بازی نرسند.
هافبک دفاعی جدید پرسپولیس کیست؟
حالا برانکو در غیاب نورالله‌ی، ربیع‌خواه، کامیابی‌نیا، انصاری و ماهینی باید یک هافبک دفاعی جدید معرفی کند که علاوه بر توانایی دفاعی بتواند در بازیسازی هم شرکت کند. در بین پرسپولیسی‌ها شجاع و سیدجلال باید دفاع وسط بازی کنند و شیری هم در غیاب ماهینی دفاع راست می‌شود. نعمتی، علیپور، عالیشاه، بودیمیر، شریفی و… هم که مهاجم هستند و برای پست هافبک دفاعی برانکو باید یک بازیکن جوان رو کند.
مصلح یا حسین‌پور؟
شایان مصلح تنها بازیکنی است که در اردوی پرسپولیس سابقه بازی در پست هافبک دفاعی را دارد و دقایقی مقابل الجزیره امارات بازی کرد و می‌تواند در بازی با سپیدرود در این پست به میدان برود. البته جایگزینی برای شایان وجود ندارد و همین موضوع شاید باعث شود برانکو از او در پست تخصصی‌اش استفاده کند. محتمل‌ترین گزینه می‌تواند سعید حسین‌پور باشد که یک هافبک وسط است و سابقه بازی در این پست را در رده‌های امید و جوانان دارد، اما باید به این نکته توجه کرد که برانکو در پست‌های دفاعی، کم‌تر به جوانان اعتماد می‌کند. دیگر گزینه برانکو، محمد نادری تازه سرخپوش شده است که می‌تواند سورپرایز سرمربی کروات پرسپولیس باشد.
***
با این حال باید منتظر ماند و دید برانکو در ادامه اردوهای پیش‌فصل کدام بازیکن را در این پست تست می‌کند و کدام بازیکن هافبک دفاعی جدید پرسپولیس خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
    1 3
    برانکو قلعه نویی از بزرگترین دلال های فوتبال ایران هستند و بتازگی شفر هم اصافه شده به این جمع

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس