کد خبر 932294
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
علی کریمی

سپیدرود حالا با پرسپولیسی‌های قدیمی امیدوار است در نیم‌فصل دوم از انتهای جدول دور شده و در لیگ برتر بماند.

به گزارش مشرق، در کوران رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، پرسپولیس و سپیدرود در جام حذفی به میدان می‌روند. تقابل سرخ‌های تهرانی با سرخ‌های رشت جدا از جدال دو تیم پرطرفدار، دوئل دو چهره محبوب سرخ‌ها یعنی برانکو و علی کریمی هم هست. کریمی که در اوج نابسامانی سپیدرود، بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده گرفت در وهله اول اوضاع مدیریتی و مالکیتی باشگاه را سر و سامان داد و در ادامه با کمک مدیرعامل بخشی از مشکلات مالی تیم را حل کرد تا سپیدرود بیرون از میدان به ساحل آرامش نزدیک شود، اما کریمی که فصل قبل با بقای سپیدرود در لیگ دست به کار بزرگی زد این فصل برای نگه‌داشتن تیم محبوب رشت کار دشواری دارد. کریمی شکست‌های بدی با سپیدرود تجربه کرده و در نیم‌فصل دوم کار آسانی ندارد با این حال آماده‌سازی این تیم بد نبوده و بازی با پرسپولیس در جام حذفی با هر نتیجه‌ای که تمام شود تدارکات خوبی برای شاگردان علی کریمی است.

بیشتر بخوانید:

سپیدرود در انتظار مجوز برانکو برای جذب بازیکن پرسپولیس

جادوگر در نیم‌فصل دوم نفرات تازه‌ای به تیمش اضافه کرده که اکثر آن‌ها رنگ و بوی پرسپولیس را دارند. حمیدرضا طاهرخانی، فرزاد حاتمی و پیام صادقیان شاخص‌ترین خریدهای سپیدرود هستند که هر کدام در برهه‌های مختلف در پرسپولیس بوده‌اند و حضور آن‌ها در سپیدرود در شرایطی که وضعیت آمادگی آن‌ها چندان مشخص نیست به هندوانه‌ای دربسته می‌ماند.

طاهرخانی که با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس چندان از سوی برانکو مورد اعتماد قرار نگرفت در نهایت در لیست فروش پرسپولیس جای گرفت تا علی کریمی او را جذب کند. باید دید این بازیکن در سپیدرود جواب خواهد داد یا نه؟

بر خلاف طاهرخانی جوان، فرزاد حاتمی و پیام صادقیان که سال‌ها در فوتبال ایران بازی کرده‌اند سپیدرودی شدند تا شاید توسط کریمی احیا شوند. حاتمی در برهه‌ای در پرسپولیس بازی کرد، اما این فصل در گل ریحان البرز چندان خوب نبود تا شاید حالا به کار جادوگر بیاید.

پیام صادقیان هم که روزهای چندان خوبی در عثمانلی اسپور ترکیه نداشت حالا به سپیدرود آمده تا احیا شود.

سپیدرود حالا با پرسپولیسی‌های قدیمی امیدوار است در نیم‌فصل دوم از انتهای جدول دور شده و در لیگ برتر بماند. اگر این سرخ‌های پیر و جوان دست جادوگر را بگیرند چه بسا سپیدرود شرایط بهتری پیدا کند، اما عملکرد ضعیف آن‌ها یعنی سپیدرود فرصت احیا در نقل و انتقالات و نیم‌فصل را از دست داده و مسیر دشواری برای بقا در لیگ برتر دارد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لنگ سوخته IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    0 7
    کریمی وا میده تا لنگ بازی رو ببره
  • هانی AE ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    3 0
    بخواب عمو بخوااااب که وقت تنگه ، چند فصله که وا دادید اینقدر وا دادید که رد دادید .. ، مشرق اینم چاپ نکن !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس