کد خبر 928830
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
ایران خودرو نمایه

با وجود اعمال افزایش قیمت‌ها، روز گذشته ایران خودرو در قالب پیش فروش ۴ محصول ۲۰ هزار خودرو فروخت.

به گزارش مشرق، ایران خودرو روز گذشته ۲۴ دی ماه بلافاصله بعد از دریافت مجوز افزایش قیمتها پیش فروش ۴ محصول را آغاز کرد جالب اینجاست در این طرح فروش با وجود اعمال قیمت‌های جدید ۲۰ هزار دستگاه خودرو به فروش رفت.

بیشتر بخوانید:

جدول / افزایش قیمت خودرو در بازار امروز

جدول / قیمت‎های جدید محصولات پارس خودرو

خان کرمی معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو پیش از این از طرح پیش فروش زمستانی ایران خودرو با هدف پاسخگویی به نیاز و تقاضای بازار به خودروهای پرتیراژ خبر داده بود و گفت: در این طرح پیش فروش، خودروهای پژو 405 GLXوSLX، پژو پارس دوگانه سوز، سمند ال‌ایکس 7EF پایه گاز سوز و بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ که مورد تقاضای بسیاری از متقاضیان بوده برای ثبت نام ارائه شد. شروع تحویل خودروهای این طرح از مرداد ماه ۹۸ به بعد خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • كرمان موتور IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
    1 0
    من خودم يكدستگاه جك اس 5 اتومات در خردادماه امسال از كرمان موتور طي قرارداد با قيمت قطعي خريداري نمودم جهت تحويل در بهمن ماه ولي متاسفانه نه تنها تاكنون دعوت نامه تحويل خودرو برايم ارسال نشده (بنابر اظهارات نمايندگي در سال آينده تحويل خواهد شد) بلكه اعلام شده كه خودرهاي اين شركت مبلغي حدود 10 ميليون تومان براي تمامي خودروهاي افزايش قيمت داشته و اين موضوع حتي شامل قراردادهاي قيمت قطعي نيز مي باشد.چرا كسي بر خودرو سازان نظارت ندارد تا از حقوق مردم و صرف كننده حمايت نمايند؟؟!!!!
  • محمود IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
    0 0
    اصلا مگر کسی هست پیگیر ماجرای خودروسازان باشه همشون دستشون داخل یه کاسه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس