کد خبر 927817
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
پارک هانگ سئو

سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام، گفت: امروز ما توانایی جلوگیری حرکات خطر حمله قدرتمند تیم ملی ایران را نداشتیم.

به گزارش مشرق، پارک هانگ سئو بعد از شکست ۲ بر صفر تیم ملی ویتنام مقابل ایران در نشست خبری، گفت: امروز ما توانایی جلوگیری از خط حمله قدرتمند و بازی محکم ایران را نداشتیم. به آنها تبریک می‌گویم.

* از بازی با ایران تجربه خوبی کسب کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی این کشور در دو بازی ابتدایی نتیجه را به حریفان خود واگذار کرده، عنوان کرد: در مدت زمان کوتاهی توانستیم تجربه خوبی را برای بازی با تیم‌های قدرتمند تظیر ایران کسب کنیم. باید به این نکته توجه کنیم که تیم ما جوان است و می‌تواند در آینده بهتر از این ها نتیجه بگیرد.

بیشتر بخوانید:

* مقابل یمن باید حداکثر امتیازها را کسب کنیم
وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است ویتنام به مرحله بعدی صعود کند، خاطرنشان کرد: ما باید در بازی آخرمان مقابل یمن حداکثر امتیاز را بگیریم. می‌خواهیم توانایی‌هایمان را بروز دهیم و بازی خودمان را نشان دهیم. باید بهترین بازی را انجام دهیم.

* ایران تیم بسیار خوبی است
هنگ سئو در پاسخ به سوال خبرنگار CC TV از چین در خصوص قدرت بالای بازیکنان ایران که در نشست خبری قبل از بازی به آن اشاره کرده بود، خاطرنشان کرد: بله آنها تیم خیلی خوبی هستند. در این بازی هم قدرت بالای خودشان را نشان دادند و کار را برای ما سخت کردند.

* به خاطر اشتباهات‌مان به ایران باختیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام در ادامه راجع به دواخطاره شدن یکی از مدافعان این تیم، عنوان کرد: گاهی اوقات گل‌هایی که می‌خورید روی اشتباهاتی است که بازیکنان انجام می‌دهند و نمی‌توان به این موضوع خرده گرفت. فوتبال همین است و این اشتباهات طبیعی است. به هر حال باید فکری برای بازی آینده‌مان کنیم، چون می‌خواهیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم. خودمان هم می‌دانیم در این بازی اشتباهاتی داشتیم که به خاطر آن بازنده شدیم.

* نگاهم به سیستم بازیکنان ایران منفی نیست
سئو درباره تغییر سیستم ویتنام در نیمه دوم که منجر به بازی بهتری نسبت به ۴۵ دقیقه ابتدایی شد، تصریح کرد: من نگاهم نسبت به قدرت بالای سیستم بازیکنان ایران منفی نیست. می‌توانستیم در نیمه نخست هم با نتیجه صفر بر صفر بازی را تمام کنیم اما این اتفاق نیفتاد تا ما نتوانیم با تساوی به رختکن برویم. شرایط ما در نیمه دوم کمی بهتر شد اما باز هم گل خوردیم و این بد بود.


* برای بازی سوم باید ریکاوری کنیم

وی در پایان با اشاره به دو باخت ویتنام و برنامه‌ای که برای بازی با یمن دارد، خاطرنشان کرد: ما باید از تمام توان بازیکنان خودمان برای دیدار سوم استفاده کنیم. ما دو بازی قبلی را باختیم و باید ریکاوری خوبی روی بازیکنان انجام دهیم تا نتیجه خوبی برای بازی سوم کسب کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس