کد خبر 927678
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
ساختگی بودن ۱۲ تا ۱۳ درصد پرونده‌های تصادفات

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان گفت: بر اساس آمار سالانه ۱۲ تا ۱۳ درصد پرونده‌های تصادفات، ساختگی است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قاسمی وناجمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان در نشست هم اندیشی قضات محاکم و دادسراها و کارشناسان بیمه، پلیس و پزشکی قانونی درباره تصادف‌های ساختگی گفت: بر اساس آمار سالانه ۱۲ تا ۱۳ درصد پرونده‌های تصادفات، ساختگی است که خسارت پرداختی به این تصادفات سالانه میلیاردها تومان به بیمه‌ها زیان وارد می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان افزود: دریافت خسارت از یک تصادف از چندین شهرستان مختلف و ایجاد جراحت‌های ساختگی از جمله ترفندهایی است که سودجویان برای دریافت خسارت از آن استفاده می‌کنند.
بیشتر بخوانید:
وی ادامه داد: به این منظور کارگروه صنعت بیمه در معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان گلستان تشکیل شده است تا راهکارهای کاهش این تصادفات را بررسی و چاره اندیشی کنند.

به گفته قاسمی وناجمی، استفاده از نظر کارشناسان بیمه و طراحی نرم افزاری برای شرکت‌های بیمه تا از پرونده‌های خسارتی به صورت یکپارچه آگاه شوند از جمله راهکارهای پیشنهادی در این جلسه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس