کی‌روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه از حضور نلو وینگادا در کادر فنی تیمش خوشحال است، در آستانه بازی با یمن به خبر توافقش با تیم ملی فوتبال کلمبیا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران و ویتنام در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آل نهیان ابوظبی گفت: دیدار دوم در جام ملت‌های آسیا را می‌خواهیم با قدرت انجام دهیم. می‌خواهیم بهترین بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. ویتنام کادرفنی خیلی خوبی دارد. آنها تلاش‌های گسترده ای برای موفقیت داشته اند.

وی افزود: خوشبختانه تمام بازیکنان را در اختیار داریم. امیدوارم بازی بهتری را نسبت به حریفمان نشان دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برد پرگل مقابل ویتنام نیز همچون دیدار با یمن رخ خواهد داد؟ اظهار داشت: امیدوارم فوتبال خوبی را ارائه دهیم. ویتنام با یمن متفاوت است. اینجا فوتبال است و تئاتر نیست. تفاوت زیادی بین فوتبال و اُپرا هست. شما در فوتبال حریف دارید. به همان اندازه که شما آرزو و رویا دارید حریف شما هم همان رویارا دارد.

کی روش تاکید کرد: در دور اول بازی‌ها دیدیم مسابقات دشواری پیش رو داریم. بازیکنان ویتنام صادقانه و متعهد کار می‌کنند. آنها در یک ماه گذشته فقط پنج، شش بازی دوستانه انجام داده اند. فکر می‌کنم کار سختی پیش روی ما باشد.

بیشتر بخوانید:

زمان آغاز کار رسمی کی روش با کلمبیا مشخص شد

شاگردان کی‌روش در بازی اول رکورد زدند

پیام‌های دوگانه کی‌روش و شرکا!

سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه ایران در صورت صدرنشین در گروه راه ساده‌تری برای قهرمانی دارد و اینکه آیا برای صدرنشینی روی تفاضل گل بازی حساب می‌کند؟ تاکید کرد: نه. من به این موضوع فکر نمی‌کنم. ما تیم مغروری نیستیم و از افرادی فروتن شکل گرفته ایم. همیشه به عنوان رهبر تیم یکسری مسائل عمومی را در اختیار بازیکنانم قرار می‌دهم تا کاراکتری جوانمردانه و فارغ از غرور داشته باشند. مهمترین مساله این است که باید به حریف احترام بگذاریم. در غیر اینصورت تبدیل به افراد مغرور می شویم.

وی درباره حضور نلو وینگادا در کادرفنی تیم ملی افزود: همیشه تلاش کرده ام افرادی را به کار بگیرم که به من و تیمم کمک کنند. این دوستان در هشت سال گذشته هم بدون هیچ چشمداشتی کمک کرده اند. در چند سال اخیر از طریق همین دوستان بازی‌های دوستانه، اردوها و حتی هتل‌هایی را برای ایران که مشکلات مالی دارد درست کردم. همچنین دکتر کریگ از استرالیا در کنار تیم ملی است. وینگادا و امثال ایشان بطور رایگان به تیم ملی کمک می‌کنند و خوشبختم که آنها را در اختیار دارم.

کی روش افزود: اعتقاد راسخ دارم اگر می‌خواهیم موفق باشیم، به دو تیم نیاز داریم. تیمی که درون زمین صادقانه می‌جنگند و تیمی که بیرون از زمین می‌جنگند. همیشه به دو کاپیتانم که الگوی بازیکنان هستند افتخار می‌کنم. قبل از مسعود شجاعی، جواد نکونام لیدر و رهبر تیمم بود و حالا هم مسعود. من به داشتن چنین خانواده‌ای افتخار می‌کنم که همیشه تلاش کرده اند تا افتخار آفرینی کنند. من یک خانواده شخصی دارم و خانواده‌ای هم از بازیکنان در تیم ملی که به آنها می بالم.

کی روش در پاسخ به سوال خبرنگار ویتنامی درباره پیشرفت این تیم اذعان داشت: بازی‌های ویتنام را از قبل دنبال می‌کردم. بازی‌های این تیم در سوزوکی کاپ را دیده ام. البته همانطور که می‌دانید تیم ملی عراق یکی از مدعیان گروهی ما است. ویتنام مقابل عراق بسیار بازی خوبی انجام داد. این دیدار برای ما مهم بود و این هشدار را دریافت کرده ام.

در ادامه این نشست خبری، یک خبرنگار از کارلوس کی روش درباره پیشنهاد تیم ملی فوتبال کلمبیا و توافقش با این تیم سئوال کرد و از وی خواست در اینباره توضیحات بدهد. کی روش در این خصوص گفت: خودتان گفتید که الان وقت مناسبی برای پاسخ به این سوال نیست. من تا بی نهایت تمرکزم را برای بازی با ویتنام و عراق گذاشته ام. مسیر بسیار بلندی را پیش رو داریم. باید بگویم وقتی قرارداد ۶ ماهه ای را با فدراسیون فوتبال امضا کردم برای این بود که آرزوی میلیون‌ها ایرانی و خانواده خودم که تیمم هستند را برآورده کنم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین فاکتورهایم این است که به موفقیت برسیم. از ماه جولای مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نخواستند قرارداد من طولانی مدت شود. تمام تمرکزم را برای این موضوع گذاشته ام. اما باید بگویم ما یک خانواده فوتبالی تمام و کمال هستیم. تنها مطلبی که مهم است بازی با ویتنام است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • علی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
    27 48
    این آدم حتی یک مشتری هم ندارد...بازارگرمیست
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
      4 2
      حتما فقط برانكو مشتري زياد داره بقيه همه بازار گرمي مي كنند.
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
    23 38
    وزارت ورزش بخواه که کیروش بمونه . مثل قراردادهای قبلی کیسه بیت المال رو با در باز بذار جلوش تا اونجایی که اشتهاش اجازه میده هر چند میلیون دلاری میخواد برداره . بعدشم یک باد صدادار توپ به افتخار همه ول بده
    • DE ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
      28 22
      لیاقت شما جلال طالبیه
    • احمد IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
      16 1
      اره به کی روش ندیم بدیم به آنهایی که امسال تو دوست دارن تا تبدیل به سکه و دلار کنن چون بیت المال اموال شخصی آنهاست ببرن واسه خودشون تو اروپا و کانادا حال کنن
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
    4 18
    بودجه این اقا از سازمان فضایی ایران بیشتره بعد هر وقت میگن ماهواره همه گرسنه و تشنه میشن
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
    8 0
    در مورد زهرا نویدپور به شما خبری نرسیده ؟
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
    0 14
    اسپانیا روز مونده به شروع بازی ها لوپتگی رو اخراج کرد ، فدراسیون ما با اطلاع از این موضوع هیییییچ عکس العملی ندارد
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
    2 16
    رفتنت به که صد ساله وبی کاپی نه جامی نه حماسه ای نه ملبورنی ..مربی خوبی هستی امانه اینقدرکه میگن ومیگی حالاتوقهرمانی بیار هرجاباشی شریک !
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
      7 4
      زماني حضور در جام جهاني برات آرزو بود . به صعود ناپلئوني ايران در جام جهاني 98 فرانسه و برد شانسي مقابل استراليا ميگي حماسه ملبورن. حالا كه كي رش به تيم شخصيت داده،رتبه اول آسيا و دوبار صعود در جام جهاني داشته و شش بازي فراتر از حد انتظار مقابل آرژانتين،نيجريه،اسپانيا،مراكش و پرتغال داشته ميگي افتخاري كسب نكرده؟ نكنه فكر كرده اي تيم ايران قبل از كي رش قهرمان دنيا بوده كه حالا اين نتايج رو كسب كرده؟ تو يا دلال هستي يا اجير شده دلال ها وگرنه هيچ انسان منصفي بي دليل زحت هاي ديگران را ناديده نمي گيرد.
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
      2 2
      انصاف هم خوب چيزيه. صعود سخت ايران در استراليا رو ميگي حماسه ملبورن بعد دو مرتبه صعود هاي ايران كه با تدابير كي رش صورت گرفت رو نمي بيني. تو اصلا از فوتبال چيزي مي فهمي؟؟
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
      6 2
      دوبار صعود با اقتدار و به عنوان تيم اول و بازي هاي درخشان مقابل پرتغال و اسپانيا اگر افتخار نيستند نظر شماست ولي مردم و فوتبال فهمان مثل شما فكر نمي كنند.
  • محسن IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
    0 0
    خلایق هر چی لایق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس