کد خبر 926857
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

به گزارش مشرق، «پیروز حناچی»، شهردار اصلاح‌طلب تهران به تازگی طی اظهاراتی در نشست اعضای کمیته اجتماعی مجمع نمایندگان استان تهران گفته است: دولت باید شهرداری‌ها را در انجام مأموریت‌های حاکمیتی مانند توسعه حمل و نقل عمومی، دفع پسماند، رفع آلودگی هوا و منابع پایدار حمایت کند که البته شرایط شهرداری تهران در مقایسه با بسیاری از شهرهای دیگر بهتر است.

او می‌افزاید: وقتی شهرداری در پرداخت حقوق کارکنانش با مشکل مواجه می‌شود، نمی‌تواند به موضوعات زیست محیطی و مسائل دیگر بپردازد.

حناچی در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز با بیان اینکه در بسیاری از کشورها اگر زباله بخوبی تفکیک نشود شهروندان متحمل جریمه‌های سنگین می‌شوند، اظهار می‌کند:

استفاده از سازمان‌های مردم نهاد، افزایش حساسیت شهروندان نسبت به کاهش پسماند و «افزایش هزینه تولید زباله» سه راهکاری هستند که می‌توانیم برای کاهش تولید پسماند از آنها استفاده کنیم.

یک فعال رسانه‌ای در توئیتر در این باره نوشت:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • فرهاد IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    10 1
    لطفا به ایشان یادآوری کنید که همین الان دارند پول یک شهر با امکانات بالا را میگیرند ولی تهران همان امکانات روستای زمان قاجار را در ابعاد بزرگتر داره! فقط روستا شده شهر ولی امکاناتش در حد همان روستا باقی مانده.
  • امیر IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    10 19
    اینقدر که من یادمه بعد از شکست قالیباف در انتخابات 92، قیمت بلیط BRT یهویی از 80 تومان شد 400 تومان،کارت بلیط های یکسالهابتدا لغو و بعد قیمتش نجومی شد، بلیط مترو بشدت افزایش پیدا کرد و....... البته شما دلواپس حال و روز مردم نشدین
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      13 4
      امیر! بمیر!
    • NL ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      10 0
      البته که در 92 نصف شورا اصلاح طلب بودن و اون موقع و الان هم دلواپس مردم نشدید و اساسا این چیزا رو نمیدونید
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    3 0
    تهرانی ها هر بلایی سرشون بیاد حقشونه با این رای دادنشون تو شورای شهر و مجلس و خبرگان و ریاست جمهوری الهی ویران بشی خوراک شیران بشی تهران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس