آخرین جزئیات پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان/ این پرونده از جنبه عمومی جرم به صورت ویژه رسیدگی می‌شود/ تحقیقات تکمیلی در حال انجام است

دادستان سیرجان در خصوص جزئیات خبر آزار واذیت دختر جوان در سیرجان گفت: علیرغم رضایت دختر جوان (بزه دیده)، اما متهم اصلی که فردی بنام (امیر. ک) می‌باشد از جنبه عمومی جرم در زندان بسر می برد.

به گزارش مشرق، محسن نیک ورز آخرین جزئیات پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان را تشریح و بیان کرد: علیرغم رضایت دختر جوان (بزه دیده)؛ اما متهم اصلی که فردی بنام (امیر. ک) می‌باشد از جنبه عمومی جرم در زندان بسر می‌برد.

دادستان سیرجان گفت: خانم بزه دیده که جوانی متولد ۱۳۸۱ و اصالتاً سیرجانی و به همراه مادرش ساکن تهران می‌باشد در اولین جلسه رسیدگی به پرونده نسبت به متهمان اعلام رضایت نموده است؛ اما مادر این دختر جوان از هر دو متهم شکایت نموده است و تاکنون رضایتی اعلام نکرده است.
بیشتر بخوانید:
این مقام قضائی عنوان کرد: این پرونده از جنبه عمومی جرم به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد خواهد کرد.

دادستان سیرجان بیان کرد: متاسفانه متهم اصلی پرونده به قصد انتقام با حیله و نیرنگ دختر بزه دیده را ترغیب می‌نماید که به سیرجان سفر کند، واین دختر جوان نیز به همراه مادرش و بهانه ملاقات اقوام به سیرجان سفر می‌کند.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه پدر دختر بزه دیده فوت نموده است، ادامه داد: دختر بزه دیده پس از سفر به سیرجان بدون اطلاع دادن به مادر خود به یک خانه باغ که از قبل توسط متهمان پرونده در منطقه‌ای خارج از شهر فراهم شده بود می‌رود که در ادامه متهمان ردیف اول و دوم با مراجعه به این مکان اقدام به آزار و اذیت دختر جوان می‌نمایند و سپس متهم ردیف اول کلیپی ضبط شده را در STORY اینستاگرام خودش به اشتراک می‌گذارد.

وی خاطرنشان ساخت: بلافاصله پس از بارگذاری این فیلم تکان دهنده در اینستاگرامِ عامل جرم در روز جمعه ۱۴ دی ماه، موضوع از طریق کمیته رصد فضای مجازی دادسرای سیرجان رصد و در اندک زمانی دستور پیگیری صادر شد.

دادستان سیرجان گفت: علیرغم اینکه هنوز گزارش رسمی از این موضوع به دادسرای سیرجان واصل نشده بود و شکایت شاکی نیز مطرح نبود، به لحاظ جنبه عمومی و احتمال تبعات منفی گسترده دستورات قضائی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمین صادر شد.

وی عنوان کرد: هنوز چند ساعت از بارگذاری فیلم نگذشته بود که با دستور قضائی متهمِ اصلی (امیر. ک) همراه با فردی به نام (محمد. ی) که اقدام به تصویربرداری کرده بود، در مخفیگاهشان توسط پلیس آگاهی سیرجان دستگیر شدند.

این مقام قضائی بیان کرد: در همان روز حادثه دختر جوان نیز به دادسرای سیرجان احضار می‌شود و تحقیقات تکمیلی در این رابطه آغاز می‌شود.

وی افزود: هنگامی که متهمان به دادسرای سیرجان منتقل شدند، آنقدر شوک زده بودند که اول منکر عمل مجرمانه می‌شدند؛ اما وقتی فیلم را مشاهده کردند و ادله دیجیتالی جرم را که ازمحل مخفیگاه آن‌ها کشف شده بود، پیش روی آن‌ها گذاشته شد، بلافاصله اعتراف نمودند.

وی اعلام کرد: در این رابطه پرونده‌ای تحت عناوین توقیف غیرقانونی، هتک حیثیت از طریق فضای مجازی و آزار و اذیت بانوان، تشکیل و متهمان ردیف اول و دوم به ترتیب (امیر. ک) و (محمد. ی) تفهیم اتهام شده اند.

این مقام قضائی گفت: متهم ردیف اول (امیر. ک) که جوانی ۲۰ ساله است از تاریخ ۱۴ دی ماه با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و هم اکنون نیز در زندان به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه دختر بزه دیده بازداشت نیست، افزود: متهم ردیف دوم (محمد. ی) نیز با توجه به نوع رفتارش با قرار بازداشت موقت در حال حاضر بازداشت است.

نیک ورز عنوان کرد: تحقیقات درباره این پرونده هنوز کامل نشده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است و پس ازکامل شدن تحقیقات، کیفرخواست تنظیم می‌شود و تلاش ما این است که در اسرع وقت دادگاه برگزار شود.
 
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 14
  • از تبریز IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    3 15
    از هیزی تازی خرگوش در لانه اش بچه می زاد
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      2 9
      از برکات ۴۰ سال آموزش و پرورش
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    26 16
    دختره رضایت داده پس بدون کتک خور پسراس .
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      36 29
      بیشعور نفهم ! دختره کم سن و ساله . زیر سن قانونیه . بچه ها و نوجوانها این جور مواقع می ترسند و عقب نشینی می کنند . درک و شناخت کاملی از حق و حقوق خودشان ندارند . خیلی پستی که این حرف را زدی
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      35 8
      ۱۵۲۱چهارتا فحش دیگه نثار من میکردی دختران این دوره باوجود آموزشهای غیر اخلاقی در فضای بی در و پیکرمجازی کم سن و سال نیستن .
    • US ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      6 0
      پس اقا قبول دارین کم سن و ساله... ۱۷ سالشه نتیجه اینکه توی این سن ازدواج نکنن اما نمیدونم چرا مخالفت میشه باهاش!!
    • ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
      0 0
      به دختره نمی شه ایراد گرفته گول خورده. اگر اون نمی اومد چه تضمینی هست که پسره یکی دیگه رو گول نزنه. پسره با برنامه قبلی رفته ، خونه باغ رو اماده کرده و فیلم می گرفته. پس نیت قبلی بوده ، دختره اما با نیت قبلی نرفته که کتک بخوره پس مشکل از پسره است
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    15 4
    انشاءالله حتما با مادرش اومده باشه نه بر ای حفظ آبرو اینو گفته باشید
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      5 6
      تو هم حالا مته به خشخاش نذار فضول
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    45 22
    خدایا این ماهواره با پاکترین بانوان دنیا چه کرد لعنت بر خاتمی که ماهواره رو گذاشت توی خونه مردم
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      31 8
      ای خدا خریت رو از این مردم بگیر.
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
      5 1
      خاتمی_ماهواره گذاشت تو خونه مردم؟؟!!!!!
  • حامد IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    32 4
    امیدوارم این دختر رو تطمیع یا تهدید برای پس گرفتن شکایتش نکرده باشند، و امیدوارم قوه قضاییه برخورد بازدارنده انجام بده تا شاهد این اتفاقات نباشیم
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    20 4
    از دستگاه قضا تقاضاي اشد مجازات را داريم.
  • سجاد IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    24 4
    دستگاه قضا باید با اشد مجازات برخورد کند. هرچند در رفتار اشتباه دختر خانم هیچ تردیدی نیست ولی اون پسر شیطان صفت که اونتر به دختر مردم تعرض و بی احترامی می کنه به راحتی قابل بخشش نیست. شیعه روی سیلی زدن به خانم کوتاه نمی آید... عدم برخورد شفاف و قاطع قوه قضاییه موجب بی اعتمادی بیشتر مردم به این سیستم می گردد هرچند که در سال های اخیر اقدامات خوبی را از ایت اله آملی مشاهده کرده ایم
  • محمد IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    0 1
    اسم دو تا پسر بزهكار رو نبريد ، يك موقع آبروشون ميره !
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    0 0
    : خانم بزه دیده که جوانی متولد ۱۳۸۱ و اصالتاً سیرجانی و به همراه مادرش ساکن تهران می‌باشد در اولین جلسه رسیدگی به پرونده نسبت به متهمان اعلام رضایت نموده است!! چرا؟ لابد خودش می داند چه ها کرده!
    • میرزا RO ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
      0 0
      دوستان عزیز لطفا خودتون رو به نفهمی نزنین . کاملا مشخصه که پدر اون پسره از کله گنده هاست ...... اگر اینطوری نبود اون پسر جرات انجام این کار رو نداشت . الان هم به دختره فشار آوردن که رضایت بده .. این که دیگه کاملا مشخصه وگرنه کدوم احمقی اینقدر لگد به سرش میخوره و رضایت میده ؟؟؟
    • IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
      0 0
      پدر پسره، از پولدارای سیرجونه،،،درآمدش درحد درآمد های نفتی ایرانه ،،احتمالا برای گرفتن رضایت چندین میلیارد پول داده
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    3 0
    فقط اعدام
  • US ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    4 0
    دختره غلط کرده رضایت داده!!!!! رو چه حسابی؟؟
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
      1 0
      دختره هم مقصره نبایدوقتی که امیراونوبه خونه باغ دعوت میکنه میرفت خداوندبه ماانسانهاعقل و ده تاازش استفاده کنیم خیلی ازدخترابه سن این دخترتهرانی هستن که دارن یه خونه زندگیرومیچرخونن خوب پسره هم بایدمجازات بشه تادرس عبرتی برای دیگران بشه که هرکاری راه قانونیه خودشوداره
  • NL ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    0 0
    دختره هم مقصره اول فیلم که همه دیدیم وقتی دختره دروبازمیکنه داره میخنده به پسره شوخی میکنه اصلان چ رابابدبدونه اطلاع مادرش به جایی که پسره قرارگزاشته بره کسی که اینجورجاها میره بایدفکرهمه چیزوبکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس