خبر ویژه

یک خبرگزاری عراقی از آموزش عناصر گروهک تروریستی منافقین توسط آمریکا در کردستان عراق خبر داد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

خبرگزاری الغدیر به نقل از کارشناسان امور امنیتی نوشت: اطلاعات رسیده حاکی است که آمریکا در تلاش برای بازگرداندن سازمان منافقین به خاک عراق و بدون اطلاع بغداد است.

بیشتر بخوانید:

خرید بزرگ منافقین در کشور آلبانی!

منافقین سال نومیلادی را در تهران جشن گرفتند؟ +فیلم


این منبع افزود: اطلاعات نشان می‌دهد نیروهای آمریکایی اخیراً برخی عناصر منافقین را به پایگاه‌های نظامی در کردستان عراق منتقل کرده و در آنجا آنها را آموزش داده و تسلیح می‌کنند.


این کارشناسان همچنین از دولت عراق خواسته‌اند با بازگشت منافقین به کشور مخالفت کند ضمن اینکه آنها به‌دلیل ارتکاب جنایت علیه شهروندان عراقی در دوره نظام دیکتاتوری صدام، تحت تعقیب نهاد قضائی عراق قرار دارند.


به نظر می‌رسد در صورت صحت خبر، اکنون فرصت مغتنم مناسبی برای انجام عملیات مرصاد ۲ و منکوب موشکی منافقین، شبیه کابوس مرگی است که بر سر داعش و تروریست‌های حزب دموکرات در سوریه و عراق نازل شد. هر چند که احتمالاً رزمندگان شیعه و کرد عراقی - با توجه به سوابق جنایت منافقین علیه کردها و شیعیان- پیشدستی کرده و انتقام آن جنایت‌ها را از منافقین خواهند گرفت.


منافقین ۱۷ هزار شهروند ایرانی و چند هزار شهروند عراقی را در جنایت‌های مختلف به شهادت رسانده‌اند. آنها در طول ۴ دهه اخیر به تناوب، به رژیم‌های آمریکا و فرانسه و اسرائیل و صدام و سعودی بیگاری داده‌اند. آنها چند سال است از پادگان اشرف عراق، به آلبانی و برخی کشورهای دیگر رفته‌اند؛ هر چند که در جریان جنایات داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه، با تروریست‌ها همکاری می‌کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    1 0
    عناصر منافقین که همگی بالای پنجاه سال اند.تازه میخوان کماندو بشن؟
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    2 0
    مجاهدين؟ خخخخخخخخخ مریم رجوی؟؟؟؟ خخخخخخخ
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    8 0
    شناسایی مکان مورد نظر توسط سپاه پاسداران و عملیات موشکی سهمگین علیه این عناصر هر چه زودتر انجام شود. الله اکبر.
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    3 0
    تف به رفتارهای ناجوان مردانه یانکی ها که شیطان گونه همیشه کارشان شیطانی است - خون و خون ریزی مرام و رفتار آنها است خداوند نسلشان را از زمین برکند.
  • سنندج IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    5 0
    من يك كرد سنندجي هستم و از هينجا اعلام انزجار و تنفر خودم و همشهريانم را از اين سازمان تروريستي و ضد بشريت اعلام ميكنم . انشالله از صفحه روزگار محو بشوند و همشون بدرك واصل بشن . الهي آمين يارب العالمين
  • محمد IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    2 0
    تمام گروه های تروریستی منطقه و جهان متحد واشنگتن هستن لذا هم منافقین و هم حامی اصلی اونها یعنی آمریکا رو باید با موشک و گاز اعصاب سارین هدف قرار بدن
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    2 1
    اقلیم لانه فساد خاورمیانه هست و این منطقه غیر قانونی و فرصت طلبانه تحت حمایت امریکا شکل گرفت برای پیشبرد اهداف شیطانی امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس