کد خبر 926165
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
کوچیان

سرمربی تیم ملی فوتبال یمن از دیدار با تیم ایران به عنوان یکی از بازی‌های بزرگ این تیم در جام ملت‌های آسیا یاد کرد و گفت: دنبال شگفتی‌سازی هستیم و از هیچ تیمی نمی‌ترسیم.

به گزارش مشرق، یان کوچیان سرمربی تیم ملی فوتبال یمن در نشست خبری پیش از دیدار برابر ایران که بعدازظهر امروز در سالن کنفرانس ورزشگاه بن زاید ابوظبی برگزار شد، گفت: فردا برابر یکی از بهترین تیم‌های آسیا به میدان خواهیم رفت که برای یک تورنمنت بازی سختی خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایران بازی‌های خیلی خوبی در جام جهانی انجام داد و فکر می‌کنم کار سختی برابر این تیم داریم ولی انگیزه‌های خودمان را داریم تا نتیجه بگیریم.

بیشتر بخوانید:

پست کی روش در آستانه اولین بازی تیم ملی +عکس

کوچیان خاطرنشان کرد: این تیم قدرت بسیار بالایی دارد. بازیکنان خیلی خوبی همچون طارمی و جهانبخش دارد. کار سختی برابر این بازیکنان قدرتمند داریم. اما شرایط تیمی ما هم خیلی خوب است.

سرمربی تیم ملی یمن ادامه داد: ما معتقدیم تیممان از کشور کوچکی است که می‌خواهیم بازی خوب و قوی انجام دهیم. ما می‌خواهیم در این تورنمنت خوب بازی کنیم تا بتوانیم خودمان را نشان دهیم و بازی جوانمردانه ای را ارائه دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال یمن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما در بازی فردا مقابل تیم قهرمان جام ملت‌ها بازی خواهید کرد و این تیم را شانس اصلی قهرمانی می‌دانید اظهار داشت: در بازی دیروز بحرین و امارات دیدیم که دو تیم فشار زیادی را ایجاد می‌کردند تا بتوانند موفق ظاهر شوند. این تیم شرایط خیلی خوبی دارد که می‌تواند موفقیت‌های خودش را نشان دهد و به خواسته‌هایش برسد.

کوچیان ادامه داد: این تیم توانایی‌های لازم را برای کسب موفقیت دارد. همانطور که گفتم تیم ملی یمن از کشور کوچکی است که به هر حال می‌خواهد بازی خوب و جوانمردانه‌ای داشته باشد و خودش را نشان دهد. بازی بزرگی مقابل تیم ملی فوتبال ایران داریم و ما هم قصد داریم با تحت فشار قراردادن این تیم بازی خوب و قابل قبولی را ارائه دهیم.

سرمربی یمن افزود: می‌خواهیم شگفتی سازی کنیم و با توجه به توانایی‌هایی که تیممان دارد از هیچ حریفی نمی‌ترسیم.

وی درباره حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران افزود: او مربی بسیار بزرگی است که در تیم ملی فوتبال ایران حضور دارد. او قبلاً دروازه بان بوده است و حالا مربی و همکارم است. در چندسال اخیر هم با تیم ملی ایران نتایج خوبی گرفته است. قبل از آن هم خوب بوده است. به هر حال من برایش احترام قائلم و انرژی مثبتم را برایش ارسال می‌کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
    7 0
    زرشک.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس