کد خبر 925965
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
فوتبال

قصی الفواز، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان تیم ملی عراق را مدعی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ معرفی کرد.

به گزارش مشرق، قصی الفواز درباره شرایط تیم ملی فوتبال عراق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ گفت: عراق تیم قدرتمندی است و این شانس را دارد که برای فتح جام قهرمانی مبارزه کند.

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان افزود: عراق تیم خوبی است و بازیکنان بسیار عالی در اختیار دارد. ما با این تیم در تورنمنت چهار جانبه سوپر کلاسیکو عربستان مواجه شدیم. سطح فنی تیم ملی فوتبال عراق بسیار خوب است. به نظرم تیم ملی فوتبال عراق در جام ملت‌های آسیا می‌تواند روند صعودی را طی کند. تمام تیم‌های عربی در این رقابت‌ها شانس قهرمانی دارند. هر تیمی که بهتر و بیشتر کار کند می‌تواند قهرمان شود. برای تیم‌های عربی جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

عراق آخرین تیم عربی است که در جام ملت‌های ۲۰۰۷ میلادی به عنوان قهرمانی دست یافت. این تیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با تیم‌های ملی ایران، یمن و ویتنام در گروه C جای گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
    6 3
    حرفي از مامان عروس!!!
  • US ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
    6 9
    ایران که یه کشور آریائی است و تو منطقه تنها و غریبه و باید به کشورهای اروپائی هم نژادش بپیونده. هیچ چیزمان شبیه این عربها نیست و به زور هم ماهیت یک ملت رو نمی شه عوض کرد ( قابل توجه اونائی که می خواند همه چیز این ملت رو عربی کنند - جریان امور ثابت خواهد کرد که این کار آب غربال کردنه!)...
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
    4 5
    این عرب عرب کردن شماها پدر اسلام و منطقه رو درآورده. حال آدم بهم میخوره...
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
    3 2
    بدبخت اقلا تیم کشورخودت عربستان رو می گفتی وطن فروش
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
    1 3
    آخ عجب عرب کشونی راه بندازیم!!!
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
    2 3
    ایران به به برکت اسلام و اهل بیت علیهم السلام هست که مقتدر و پابرجا هست ...نه با اسم چهارتا پهلوان و تفکرات زنگ زده توی اریایی...تو برو با کدخدا ببند
  • سید محمد مصطفوی IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
    6 0
    یک کلمه از خود عروس. البته عروس بی ریخت و بدترکیب وهابی تروریست. شما چون سطحی ندارید وزمانی هم که با عراق مواجه شدید فکر می کنید خیلی عالیه! البته عراق تیم خوبیه درمقابل تمام تیم های عربی داخل آسیا ؛ با احترام به برادران عراقی . ایران اگه دوباره گند نزنه و یکی از بزرگترین گندهایی که میزنه همیشه؛ دست کم گرفتن حریفش هست؛ اگه دست کم نگیره انشالله قهرمانیم البته این گند بزرگ تیم ملی رو هم بگم که تا گل نخورن از تیم حریف؛ به فکر گل زدن نمیوفتن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس