کد خبر 925811
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
فیلم/ تیزر سریال "نفوذ"ساخته جواد شمقدری

دو قشر در انقلاب اسلامی ایران تاثیر بسیاری داشتند جوانان و دانشجویان که در این سریال در قالب ملودرام و داستان‌های مجزا به آنها نگاه خاص و ویژه‌ای شده است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق -مجموعه تلویزیونی نفوذ به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری به زودی از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. داستان این سریال ۳۰ قسمتی به سال ۵۷ مربوط می‌شود و به مدت ۸ ماه در مقطع انقلاب، نفوذ آمریکایی‌ها را در عرصه‌های مختلف نظام پهلوی و بحث قانون کاپیتولاسیون نشان می‌دهد. در مجموع این سریال دخالت‌های آمریکا در ایران را نشان می‌دهد و قانون کاپیتولاسیون را زیر سوال می‌برد که این چه قانونی بود که به نفع آمریکایی‌ها تصویب شده بود که هر کاری می‌خواستند در کشور انجام می‌دادند.

بیشتر بخوانید:

اولین تصاویر از سریال ضد آمریکایی «نفوذ»

تمام مباحث مطرح شده در سریال بر اساس مستندات تهیه شده است. دو قشر در انقلاب اسلامی ایران تأثیر بسیاری داشتند جوانان و دانشجویان که در این سریال در قالب ملودرام و داستان‌های مجزا به آنها نگاه خاص و ویژه‌ای شده است. این احتمال وجود دارد تا نسخه سینمایی این اثر هم تولید شود.

«نفوذ» در زمینه بازیگری نیز از سریال‌های پرچهره محسوب می‌شود. در کنار بازیگران خارجی این مجموعه یعنی "فیلیپ ساترکین" و "سامی بابو"، می‌توان بازیگرانی چون حمید گودرزی، رحیم نوروزی، جلیل فرجاد، علیرام نورایی، احمد نجفی، کیمیا اکرمی، شهره لرستانی، کاوه سماک باشی، امیرمحمد زند، شیوا بلورچی (شهره)، جلال فاطمی، امین اسکندریان، صالح میرزا آقایی و … را نام برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس