دربی

خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس" و سایر مسائل مرتبط، موضوعی است که در برنامه این هفته "مناظره" با حضور برخی کارشناسان و صاحب‌نظران، در شبکه یک سیما مورد بحث و نقد قرار می‌گیرد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - موضوع برنامه این هفته "مناظره" به "خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس" اختصاص دارد و در شبکه یک سیما توسط کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و نقد قرار می‌گیرد."خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس" و سایر مسائل مرتبط، موضوعی است که در برنامه این هفته "مناظره" با حضور برخی کارشناسان و صاحب‌نظران، در شبکه یک سیما مورد بحث و نقد قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

واگذاری پرحاشیه خصوصی‌سازی تعلیق شد

سوال نظرسنجی این برنامه نیز این موضوع تعیین شده است که "برای فروش سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با کدام روش موافقید: ۱. فروش به پیشکسوتان با مذاکره ۲. فروش به عموم علاقمندان در بورس". بر این اساس بینندگان و مخاطبان می‌توانند نظر خود را در این رابطه به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۳ ارسال کنند.

"مناظره" کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که به تهیه‌کنندگی علیرضا اسکندری، جمعه این هفته ساعت ۲۳:۱۵ با اجرای مرتضی حیدری و با حضور صاحب‌نظران و اصحاب رسانه روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس