عاملی

در مورد کم لطفی‌هایی که این روزها مطرح شد باید گفت سعید رضا عاملی فقط تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و هیچ نوع تابعیت دیگری ندارد و این امر بسادگی توسط منابع اطلاعاتی و امنیتی کشور قابل بررسی است.

به گزارش مشرق، در پی انتشار گزارشی در مشرق با عنوان" آیا سعیدرضا عاملی» گزینه مناسبی برای دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی است؟ " دکتر سید محمد مرندی استاد دانشگاه تهران در یادداشتی از انتصاب ایشان به عنوان دبیر شورای انقلاب فرهنگی دفاع کرد که توجه خوانندگان را به آن جلب می‌نمائیم.


بسمه تعالی


دوستان عزیز و گرامی عرصه رسانه‌ای


چرا در شرایط حساس شخصیت‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران آماج تهمت و افترا قرار می‌گیرند؟ چرا ناخواسته و بصورت ناخودآگاه افرادی عامل تخریب شخصیت‌های فکری و فرهنگی کشور می‌شوند؟ و چرا بیشتر تأمل نمی‌شود که منافقین و مخالفین بی انصاف و معاند جمهوری اسلامی ایران که غالباً وصل به دشمنان خارجی ملت ایران هستند از ترور فیزیکی جبهه انقلاب به ترور شخصیت اندیشمندان انقلابی تغییر روش داده‌اند و ایجاد فضای آشفته و نگران، یک هدف استراتژیک برای تخریب نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران محسوب می‌شود؟


 

دکتر سید سعید رضا عاملی که از شخصیت‌های علمی کشور است و در نظام ممیزی علمی سخت گیرانه دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۵ به رتبه دانشیاری و در سال ۱۳۸۹ به رتبه استاد تمامی رسانه و ارتباطات دانشگاه تهران دست پیدا کرده است و مهمترین جوایز علمی کشور مثل جایزه اندیشمند ان برتر علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان (۱۳۹۱)، پژوهشگر نمونه (۱۳۸۸) و برجسته طرح‌های کاربردی (۱۳۹۰) دانشگاه تهران؛ رتبه اول پژوهش فرهنگی سال در حوزه ارتباطات فرهنگی و بین المللی (۱۳۹۰)، مؤلف برتر بین المللی دانشگاه تهران در بخش کتاب (۱۳۹۲)، پژوهشگر نمونه دانشگاه تهران (۱۳۹۲)، برگزیده چهاردهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال در بخش کتاب (۱۳۹۴)، دریافت نشان ویژه برگزیدگان حوزه مسئولیت اجتماعی، دانشگاه تهران (۱۳۹۵) و … را به خود اختصاص داده است.

دکتر عاملی از فرزندان مؤمن و متدین برخوردار است که دو نفر از فرزندان ایشان در حال حاضر جز دانشجویان دانشگاه تهران هستند

ایشان از یک شخصیت انقلابی و عقلانی برخوردار است که قبل از پیروز انقلاب اسلامی جهت تحصیل به آمریکا رفته بود و دانشجوی رشته مهندسی مکانیک بود که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد. از قبل از انقلاب برای پیروز انقلاب در آمریکا تلاش می‌کرد و عضو انجمن اسلامی دانشجویان بود. با پیروز انقلاب اسلامی ایران درس را نیمه تمام گذاشت و برای یاری انقلاب به ایران عزیز بازگشت و طی یک دوره ۱۲ ساله ضمن تحصیل در حوزه علمیه قم در جبهه‌های حق بر علیه باطل بعنوان یک رزمنده عادی در جنگ حضور داشت و در مقاطعی مثل کربلای ۴ و ۵ معاون فرهنگی لشکر سیدالشهدا علیه السلام و تا پایان جنگ قائم مقام تیپ امام صادق علیه السلام بود. ایشان همواره در مسیر راهبردی ولی فقیه زمان چه در دوره امام رحمه الله علیه و چه در دوره رهبری فرهیخته حضرت آیه الله خامنه ای حرکت کرده و باور به حکمت و جایگاه رفیع رهبری و نقش راهبردی و استراتژیک ایشان در سطح ملی، منطقه‌ای و جهانی دارد.


در سال ۱۳۶۸ بعد از پایان جنگ تحمیلی دوباره به دانشگاه بازگشت و این بار در دانشگاه تهران کارشناسی علوم اجتماعی – پژوهشگری را آغاز کرد و ظرف سه و سال نیم دوره کارشناسی خود را به اتمام رساند. سپس به دانشگاه دوبلین رفت و کارشناسی ارشد خود را در رشته ارتباطات و رسانه به اتمام رساند و بعد از آن به دانشگاه لندن رفت و دوره دکتری خود را در رشته ارتباطات با ارزیابی عالی به اتمام رساند. بعد از پایان تحصیلات بدون حتی یک هفته تأخیر به ایران بازگشت و بعد از ۱۱ ماه فرایند جذب به استخدام دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه تهران در آمد. طی این ۱۷ سال چندین کتاب به زبان فارسی و انگلیسی در حوزه‌های مرتبط با فضای مجازی، فرهنگ، مطالعه مسلمانان جهان، جهانی شدن و نقد آمریکا به چاپ رسانده است. ایشان از برگزیدگان نظریه پردازی در حوزه ارتباطات محسوب می‌شود که نظریه‌های بدیعی در حوزه‌هایی مثل دو فضایی شدن‌ها، استعمار مجازی، قدرت و بی قدرتی فرهنگ‌ها، میراث تمدنی ایران، از ایران باستان تا ایران انقلاب اسلامی، معرفی گفتمان‌های غالب دانشگاه‌های اروپا و آمریکا در مورد جهان اسلام نمونه‌های برجسته آن است. دکتر عاملی پایه گذار و مؤسس دانشکده مطالعات جهان است که با همکاران علمی خود بنیان جدیدی را حوزه مهم مطالعات بین المللی در دانشگاه تهران گذاشته است که هم اکنون با ۳۸ نفر عضو هیئت علمی نقش مرجع در مطالعات کشورهای مهم جهان را به خود اختصاص داده است. علیرغم اینکه عده‌ای این دانشکده را دانشکده غرب زده یا ضد غرب تلقی می کننده این دانشکده یک دانشکده علمی و تخصصی برای پرورش نخبگان علمی در حوزه مطالعات کشوری معطوف به منافع ملی جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید.

در مورد دعوت از گودمن و هیئت آمریکایی، ایشان به هیج وجه هیچ نقشی در دعوت از این هئیت آمریکایی نداشته و به هیچ وجه میزبان ایشان نبوده است.

اما در مورد کم لطفی‌هایی که این روزها به مناسبت انتخاب ایشان به عنوان دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی مطرح شد؛ باید گفت ایشان فقط تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد هیج نوع تابعیت دیگری ندارد و این امر بسادگی توسط منابع اطلاعاتی و امنیتی کشور قابل بررسی است. ارائه چهره غرب زده از کسی که مهمترین اقدامات را برای شناخت غرب و نقد عقلانی و نظامند غرب کرده است، اتهامی نارواست، کتابهای استعمار مجازی آمریکا، استثنا گرایی آمریکایی و تحلیل گفتمانی تولیدات فکری غرب بر علیه مسلمانان و … نمونه‌ای از کارهای علمی ایشان در این حوزه است.


در مورد دعوت از گودمن و هیئت آمریکایی، ایشان به هیج وجه هیچ نقشی در دعوت از این هئیت آمریکایی نداشته و به هیچ وجه میزبان ایشان نبوده است. این هیئت توسط وزارت علوم وقت دعوت شده است و به ۱۳ دانشگاه کشور معرفی شده‌اند. از جمله به دانشگاه تهران معرفی شده‌اند و ملاقاتی با هیئت رئیسه دانشگاه تهران داشته‌اند. در این ملاقات دکتر عاملی، ۴۰ دقیقه با گود من در نقد آمریکا و جنایات و فجایع که توسط آمریکا در جهان اتقاق می‌افتد سخن گفته است که در همان زمان یکی از روزنامه‌های کشور متأسفانه چهره‌ای غیر واقعی از این ملاقات را منعکس کرده است. در مورد طرح اراسموس نیز دکتر عاملی هیچ نقشی نداشته، بلکه حوزه بین الملل دانشگاه تهران با هدف خارج کردن طرح اراسموس از دست افراد غرب گرا و معرفی دانشجویان مناسب به این طرح ورود پیدا کرد که به دلیل نگرانی‌های امنیتی از ادامه مداخله خودداری کرد.


دکتر عاملی از فرزندان مؤمن و متدین برخوردار است که دو نفر از فرزندان ایشان در حال حاضر جز دانشجویان دانشگاه تهران هستند و همه فرزندان ایشان اهل تدین، اهل راه پیمایی اربعین و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت هستند و انشاالله از ظرفیت‌های علمی کشور خواهند بود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    41 25
    آفرین به این موضع منصفانه. از آقای دکتر مرندی انتظاری جز این نمی رفت.
    • عباسی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      14 15
      درود بر راستگویان روزی که جایزه کنترل جمعیتی اهدائ شد به مقام محترم ایرانی، دست غرض ورزان در کار بود؟ همایش پویایی جمعیت با حضور عوامل صهیونیستی در دانشکده مطالعات جهان در سال 93 باز هم "دست منافقین و مخالفین بی انصاف و معاند جمهوری اسلامی ایران که غالباً وصل به دشمنان خارجی ملت ایران هستند" در کار بود؟ آقای دکتر کمی انصاف داشته باشید راه های نفوذ دشمن به یک روز و دو روز ختم نمی شود، شاید چند دهه صبر کنند تا بتوان به مورد نظر خود دست پیدا کنند.
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      5 2
      کاربر عباسی! این همایشی که می فرمایید توسط موسسه مطالعات و مدیریت جامع و تخصصی جمعیت کشور وابسته به وزارت علوم برگزار شده است. شما باید به مجری این همایش دقت کنید نه محل آن همایش.
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
      1 1
      هروقت یک ادم فرهیخته سرکارمیاد،صدای اوناکه ازجهل مردم نون درمیارن،درمیاد
  • مصطفی IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    19 2
    مشرق موضعت را مشخص کن. بالاخره دکتر عاملی گزینه مناسبی برای دبیری شورا هست یا خیر؟
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      8 12
      دکتر عاملی با توجه به سابقه کاری بهترین انتخاب بوده است. برای اولین بار متخصصین علوم انسانی اسلامی در راس دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته اند. قطعا کسی که بخواهد تغییر ایجاد کند در برابرش خواهند ایستاد. کدام یک از دبیران قبلی شورا در بحث علوم انسانی اسلامی همانند حجه الاسلام دکتر عاملی صاحب سبک و اثر بودند؟ به عبارت دیگر دبیران قبلی مدیران اجرایی بودند ودکتر عاملی یک اندیشمند است که بر اساس اندیشه هایش ساختارهای پژوهشی و اجرایی تشکیل داده است. همانند مرحوم آیت الله مهدوی کنی که دانشگاه امام جعفرصادق (ع) را تأسیس و به یادگار گذاشته است. تنها دانشگاهی است که فوق لیسانس پیوسته در ایران ارائه می دهد و اثراتش در جامعه علمی مشهود است.
    • AE ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
      0 0
      مشرق مثل حسین شریعتمداری ه میگه آمریکا از برجام نمیاد بیرون وقتی میاد میگه دید ید درست گفتم.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    7 7
    قبل از پیروز انقلاب اسلامی جهت تحصیل به آمریکا رفته بود و دانشجوی رشته مهندسی مکانیک بود که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد. از قبل از انقلاب برای پیروز انقلاب در آمریکا تلاش می‌کرد و عضو انجمن اسلامی دانشجویان بود. با پیروز انقلاب اسلامی ایران درس را نیمه تمام گذاشت و برای یاری انقلاب به ایران عزیز بازگشت و طی یک دوره ۱۲ ساله ضمن تحصیل در حوزه علمیه قم در جبهه‌های حق بر علیه باطل بعنوان یک رزمنده عادی در جنگ حضور داشت و در مقاطعی مثل کربلای ۴ و ۵ معاون فرهنگی لشکر سیدالشهدا علیه السلام و تا پایان جنگ قائم مقام تیپ امام صادق علیه السلام بود.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    7 6
    ایشان فقط تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد هیج نوع تابعیت دیگری ندارد
  • محمدرضا IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    24 6
    دکتر مرندی در مورد کاهش جمعیت اقدامات موثری انجام دادن که بعدا ابراز پشیمانی کردن . شاید درباره آقای عاملی هم بعدا پشیمون بشن . صحبت های اشون قابل استناد نیست .
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      6 4
      کسی که روی جمعیت کار کرده برادر ایشان است
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      9 0
      دانشمند اون که توی وزارت بهداشت بود باباشه وای از دست شماها که از روی هوا حرف می زنید یه مردنی به گوشت خورده فقط
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      8 4
      کاربر محمدرضا! دکتر مرندی که شما ذکر کرده اید پدر دکتر سیدمحمد مرندی هستند. البته به غیر از ایشان افراد دیگری هم در این مورد اظهار پیشمانی یا حتی اعلام اشتباه بودن کرده اند. فقط معصومین هستند که اشتباه نمی کنند.
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      2 2
      دکتر مرندی که شما میگین پدر ایشون هستن و از کنترل جمعیت هم ابراز پشیمانی نکردن. کنترل جمعیت با تایید امام(ره) اجرا شد و ضروری بود. نکته ای که وجود داره هر چندسال یکبار رشد جمعیت باید مجدد رصد میشد که بعد از وزارت دکتر مرندی این اتفاق نیفتاد.
  • عباس TH ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    7 4
    پیرو نظر در ذیل مطلب غیرمنصفانه قبلی و با عنایت به همت استاد عزیز دیگر ما جناب آقای دکتر مرندی - که خود از نیروهای بسیار با ارزش انقلاب اسلامی هستند - در معرفی بهتر دکتر عاملی عرض می کنم ظرفیت هایی که به لطف این دو استاد عزیز - و چند استاد عزیز دیگر که بنابر ملاحظاتی نامشان را نمی آورم - در دانشگاه تهران و دانشکده مطالعات جهان ایجاد شده ان شاءالله رحمن توانسته و میتواند بسیار موثر در پیشبرد منافع ملی و آرمان های انقلاب اسلامی باشد. منش این بزرگواران بنابر مشاهدات فردی همواره اعتلای نام ایران و عزت روزافزون مسلمین بوده است! کثرالله امثالهم
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      7 0
      تشکیل گروه مطالعات فلسطین- گروه مطالعات مصر- گروه مطالعات عراق- گروه مطالعات آمریکا- گروه مطالعات بریتانیا- گروه مطالعات المان- گروه مطالعات فرانسه- گروه مطالعات روسیه- گروه مطالعات ژاپن- گروه مطالعات چین و.... همگی بخشی از نگاه اسلامی به علوم سیاسی است که برکات زیادی داشته است. برخی از اعضاء این دانشکده در جریان مذاکرات برجام به تیم مذاکره کننده مشاوره و رهنمودهای علمی می داده اند. حال بماند که آیا تیم مذاکره کننده این رهنمودها را اجرا یا قبول می کرده اند یا خیر.
  • ه. خیاطیان IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    10 7
    مطالب ارزشمند آقای دکتر مرندی را مبنا قرار می دهیم و برای وجود ذی قیمت دکتر عاملی آرزوی موفقیت و تحول بنیادی شورای عالی انقلاب فرهنگی را داریم. شورایی که در 40 سال اخیر بسیار ضعیف عمل کرد.
  • حمید IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    8 7
    دکتر مرندی کاملا درست می فرمایند ایشان فردی لایق و شایسته برای این پست مهم فرهنگی می باشند امیدوارم موفق و پیروز باشند.
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      2 2
      برای اولین بار در تاریخ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی یک متخصص علوم انسانی اسلامی در مصدر آن قرار می گیرد.
  • دانشجوی تاریخ IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    4 2
    حضور حضرت حجه الاسلام و المسلمین دکتر عاملی را باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی به فال نیک گرفت. یک اندیشمند قوی در حوزه علوم انسانی اسلامی برای اولین بار وارد حوزه تصمیم گیری برای دانشگاه های کشور می شود. کدام یک از دبیران قبلی در زمینه علوم انسانی اسلامی همانند ایشان کار کرده اند؟ شما دانشکده مطالعات جهان را نگاه کنید. یکی از بهترین مراکزی است که در زمینه علوم انسانی اسلامی در حال کار است. این دانشکده توسط دکتر عاملی تأسیس شده است. فردی با این ویژگی ها وارد عرصه سیاست گذاری دانشگاه ها شده است. قطعا کسانی که از عدم توانایی دبیرخانه سود می برده اند با ایشان مشکل پیدا می کنند. پیشنهاد می کنم که این نهاد (دانشکده مطالعات جهان) برای مردم معرفی شوند تا نقش بی بدلیل آن در سیاست های کشور مشخص شود. در دانشگاه های ما کسانی تدریس می کنند که مدرک این رشته را داشته باشند. اما در دانشکده مطالعات جهان مهم ترین ویژگی توانایی تجریه و تحلیل حوادث کشور مورد مطالعه است. این روش جذب حکمت نگر همان روش جذب در حوزه های علمیه است. انشاء الله با حضور دکتر عاملی در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بحث مدرک گرایی در کشور اگر نگوییم که از بین برود؛ حداقل تا حد زیادی کاهش یابد.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    4 13
    به کاربران محترم پیشنهاد می کنم که سایت دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران را ببینند تا خودشان متوجه شوند که این دانشکده چه کارهایی را انجام می دهد. دانشکده مطالعات جهان تنها دانشکده ایران است که فقط در سطح فوق لیسانس به بالا دانشجو جذب می کند.
    • DE ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      0 4
      شما لازم نیست در حمایت از کسی صحبت کنی. همین که سکوت کنی حمایت قوی تریه....
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    2 5
    دکتر عاملی از طبقه ثروتمندان هستند و مجتمع تجاری مهستان کرج برای خانواده پدری ایشان و اخوان بوده است. با ثروتی هم که داشتند رفتند آمریکا درس خواندند. البته معتقد به نظام اسلامی هستند و دغدغه انقلاب را دارند.
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    5 8
    ماله کشی به سبک اصولگرایی بر نفوذ . پرونده وزارت اطلاعاتش رو چجوری میخواهید رفع و رجوع کنید؟
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      7 0
      پرونده وزارت اطلاعات اش؟ خوب چی هست بگویید تا ما هم بفهمیم.
    • هاجر NL ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
      1 0
      حرفی نداری بر ضد ایشون بزنید خواهشا دروغ هم نسازید. کدوم پرونده وزارت اطلاعات؟؟ چرا چشم دیدن انتخاب یک فرد فرهیخته رو ندارید؟ چی به شما میرسه وقتی اینطوری علاقه به تخریب دیگران دارید؟
  • بنده خدا US ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    4 7
    هم اکنون عباس عاملی رنانی ساکن لندن هستند اما گذشته از این حرف ها! به لحاظ علمی نکات تاریکی در پرونده ایشان وجود دارد و صلاح نیست در چنین مسئولتی باشند تا برای نظام هزینه ایجاد کند ضمنا به اطلاع می رسانم که ایشان مرزبندی عجیبی با نیروهای انقلابی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران داشتند و اعضای ادوار بسیج دانشجویی این دانشکده این مسئله را تایید می کنند.
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      2 1
      ساکن لندن!!! ایشان که ساکن تهران هستند و منزل شان در تهران قرار دارد. ثانیا ایشان که همیشه در ایران هستند و دانشجویانشان به ایشان دسترسی کامل دارند.
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      3 0
      تو خودت چرا ساکن امریکایی نکنه حقوق می گیری که فتنه ایجاد کنی
  • بنده خدا US ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    4 5
    هم اکنون عباس عاملی رنانی ساکن لندن هستند اما گذشته از این حرف ها! به لحاظ علمی نکات تاریکی در پرونده ایشان وجود دارد و صلاح نیست در چنین مسئولتی باشند تا برای نظام هزینه ایجاد کند ضمنا به اطلاع می رسانم که ایشان مرزبندی عجیبی با نیروهای انقلابی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران داشتند و اعضای ادوار بسیج دانشجویی این دانشکده این مسئله را تایید می کنند.
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      3 2
      ایشان رئیس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران هستند و استاد دانشکده علوم اجتماعی. قطعا یک استاد نمی تواند مانع فعالیت های بسیج شود
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    13 5
    بعد از انقلاب خاطره خوشی از روحانیون کم ریش نداریم. ;-)
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      4 0
      اگر قرار به ریش باشد، باید به این ضرب المثل توجه داشت که مگر هر که سبیل داره بابای تو است؟
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
      5 0
      خاک توسرت با این تفکرت!
  • ه. خیاطیان IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    7 2
    نمی دونم چرا کسی که مثل چراغ بی خطره مانند آقای دکتر مخبر دزفولی سال های سال می تونه مدیر باشه اما کسی که حرفی برای گفتن داره و قدری فعاله دائما زیر سواله. اگر دکتر عاملی واقعا به انقلاب و ارزش های آن پای بند است بگذارید کاری انجام دهد. آقای مخبر دزفولی آدم بسیار محترم. ولی ایشان دامپزشک است که بنا بود فرهنگ انسان ها را متحول کند و شما که اکنون معترضید هرگز به سکون شورای انقلاب فرهنگی اعتراضی نداشتید چون احتمالا هرچه شما می گفتید ایشان در تایید شما سر تکان می داد. یک مقدار بزرگ تر ببینید. و البته انقلابی به معنای حقیقی آن.
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    2 1
    یه کم هم از اقازاده اش بگید که وضعش چه جوریاست؟!!
  • NL ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    2 1
    باز اتاق فکر امنیتی های سیاسی شده ریختن این جا به به و چه چه که انتخاب خوب و فلان!!! ایشون نتونسته فرزند خودش رو درست کنه کدوم انقلاب فرهنگی یا هرچیز دیگه، دلیل اصرار امثال روحانی و لاریجانی مشخص است اینم باید تراز انقلابیش پایین بیاد بالاخره امثال سند 2030 هنوز داره پایلوتش تو ایران اجرا میشه صدا کمتر(بروز دغدغه کمتر) بهتر (از نظر اونا)
  • امير IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    11 2
    وقتي روحاني و لاريجاني اصرار دارند كه چنين شخصي دبير شود حتماً خيانتي در كار است دوباره منتظر برجامي ديگر باشيد
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    2 4
    مشرق ظاهرا تو هم افتادی به ماله کشی!!
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    3 9
    برداشتید یه ژن خوب اوردید که در مورد یکی دیگه اظهار نظر کنه؟ این خودش هم صلاحیت حرف زدن نداره
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    0 5
    چه دفاع ضعیفی....
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    5 1
    قبل از استخدام هر نیرویی در ادارات دولتی اگر شک بشه که اون یک بار با یه خارجی ارتباط داشته حتما رد می شه ولی این آقا با اون سابقه مشکوک و ارتباط با جاسوس برجسته امریکا و عکس و فعالیت دانسته یا ندانسته با یک پروژه نفوذ فرهنگی به توصیه لاریجانی و روحانی شده دبیر شورای فرهنگی انقلاب از این دو نفر یعنی لاریجانی و روحانی قطعا هیچ وقت هیچ خیر به نظام و ایران نخواهد رسید و نرسیده
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    4 6
    کسی که درجایگاه رفیع انقلاب فرهنگی جای میگیرد فرندانش درانگلستان چه علطی می کنند رفته اند بافرهنگ انگلیسی برگردندودشمن فرهنگ اسلام شوند
  • بصیرت IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    1 2
    مشرق ترسو چرا نظر قبلی مرا چاپ نکردی !!!!!!
  • دانشجوی دانشکده مطالعات جهان IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
    2 4
    دو فرزندش دانشجوی دانشگاه تهران هستند، این درست، او دو فرزند دیگرش کجا هستند؟؟؟ لطفا این را مشخص کنید. در ضمن اون همه دانشجویی که زیر نظرش کار می کنند و نتیجه هم به اسم ایشون منتشر میشه را چیکارش کنیم. لطفا یه سر به دانشکده بزنید و پرس و جو کنید و ببنید که همیشه یه گروه دانشجو کار می کنه برای رزومه ایشون، مگر میشه با این همه مشغله اجرایی کار علمی هم کرد؟؟؟
    • دانشجوی دیگری از دانشگاه دیگری NL ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
      1 0
      متاسفم که اینقدر ذهن بسته ایی داری شما. نکنه نمره بهت نداده الان میخوای تلافی کنی؟؟؟ میگند آدم باید از خودی بیشتر بترسه ها. نقل شما است. اگر شما که دلنشجوی ایشون بودی متوجه نشدی شاگرد چه فرد فرهیخته ایی هستی معلومه سر کلاسها همش خواب بودی. برو ببین تو محافل علمی چقدر از دستاورد های علمی ایشون به نیکی یاد میشه. اینقدر بی تجربه هستی وه نمیدونی کارهای تحقیقی بزرگ کار گروهی هست و این کار نه فقط در دانشکده شما در همه جا به همین شکل انجام میشود
  • خودم NL ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
    1 0
    امان از دست حسودان که برای تخریب یک نفر به هر حیله و ترفندی چنگ میزنند. خدا عاقیت همه ما را ختم به خیر کنه
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
      0 1
      این حسودی نیست انگار اگه اونو نمی داشتن منو پیداشون رئیس شورا دغدغه ما انتصاب افراد مطمئن در مناصب کلیدی است نه افراد نامطمئن !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس