کد خبر 924849
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
دادگاه رسیدگی به دو تن از اخلالگران بازار ارز

قاضی موحد با توجه به درخواست وکیل یکی از متهمین ۵ روز به متهم فرصت داد تا بدهی خود را کاهش دهد.

به گزارش مشرق، در ادامه جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان اخلال در نظام ارزی کشور مدیرخراسانی وکیل عامری، مکی‌سلطانی، محمد کریمی و افرادی که متواری هستند، در مورد تیمور عامری گفت: در سهل‌انگاری این شخص در نحوه ارائه کارها در صرافی شکی نیست به هر حال به دلیل احساس عاطفه مسائل مربوط به صرافی خود را در اختیار فرزندان قرار داده است.

وی افزود: همانطور که آقای شهادت گفت: یقین نیست که تیمور عامری اطلاع داشته باشد در راستای تخلفات و از بین بردن اموال بیت‌المال قرار دارد. ولی مشاهده می‌شد فرزندانشان اقدامات مالی با فرخزاد دارند. به دلیل اینکه زمان ما برای تعیین وکیل تسخیری کم بود درخواست می‌کنم فرصتی برای ارائه لایحه اختصاص دهید.

بیشتر بخوانید:

پدری که تقصیر را به گردن پسرش انداخت

وکیل تیمور عامری گفت: فرخزاد اعلام کرده است که ۱۵۰ میلیون یورو از تعهدات خود را رفع کرده که اسناد آن ارائه نشده است و این مهم می‌تواند کمک بسیاری به متهم در زمینه تخفیف حکم کند. رفع تعهد مربوط به بانک اقتصاد نوین است و بنده تقاضای فرصتی دارم تا متهم بتواند اموال را بازگرداند تا حقوق بیت‌المال تضییع نشود.

قاضی‌موحد بیان کرد: اگر شما بخواهید مبالغ را تأمین کنید در عرض چند روزه این اتفاق ممکن می‌شود و اگر نتوانید که این کار را انجام نخواهید داد. ما حداکثر می‌توانیم ۵ روز مهلت دهیم تا تعهدات موجود در بانک که معلوم است با گواهی بانکی رفع شود.حتی اگر یک ریال هم باشد باید رفع تعهد صورت گیرد.

وی گفت: اگر وقت ما تمام شده باشد نمی‌توانیم این مبلغ را بپذیریم و رأی در مهلت قانونی صادر خواهد شد. هر چه مبلغ بدهی در زمان صدور رأی کمتر باشد در میزان مجازات متهم مؤثر خواهد بود.

مدیرخراسانی در پایان جلسه گفت: موکل هیچ درآمدی در زمینه اقدامات انجام شده نداشته و موارد طبق لایحه‌ای اعلام خواهد شد.

قاضی‌موحد ختم جلسه را اعلام کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    0 0
    ساده تر نمی شه بنویسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس