محدرضا صباغیان

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه اطرافیان رئیس‌جمهور اجازه نمی‌دهند روحانی واقعیت‌ها را ببیند از وی خواست تا مشکلات را از نزدیک دیده و برای آن چاره‌اندیشی کند.

به گزارش مشرق، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: حسن روحانی رئیس‌جمهور زمانی که لایحه بودجه ۹۸ را تقدیم مجلس می‌کرد سخنی ناباورانه و غیرعادی را بیان کردند.

وی افزود: رئیس‌جمهور در مورد کم کردن هزینه‌ها به سراغ فرهنگیان و معلمان رفتند اما اینکه کاهش هزینه‌های دولت اجرایی شود، خوب است ولی اینکه به سراغ فرهنگیان و معلمان برویم در حالی که آنها گرفتار معیشت و مشکلات مختلف اقتصادی و هستند و به سراغ مستمری‌بگیران برویم مورد اعتراض همگان وجامعه است.

بیشتر بخوانید:

جفای اصلاح طلبان به مردم فراموش نمی‌شود

افزایش فاصله طبقاتی در دولت روحانی +سند

فاصله‌گذاری رندانه مدعیان اصلاحات با دولت روحانی

صباغیان تصریح کرد: چرا دولت و رئیس‌جمهور به سراغ افرادی که درآمد بالا دارند، نرفته است و کاهش هزینه‌ها را در این بخش دنبال نکرده است ضمن اینکه متأسفانه هم اکنون برخی مدیران در تعدادی از وزارتخانه‌ها حقوق‌های ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومانی می‌گیرند و چرا دولت به سراغ وزارت نفت و وزارت صنعت و شرکت‌های تابعه آن نرفته‌اید.

وی گفت: به نظر می‌رسد که روحانی فاصله زیادی با مردم دارد و کسانی که اطراف وی هستند به رئیس‌جمهور اجازه نمی‌دهند روحانی متوجه مشکلات و اتفاقات جامعه شود.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه معلمان صورت‌شان را با سیلی سرخ می‌کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه رئیس‌جمهور خیلی راحت از کاهش حقوق‌ها صحبت می‌کند و به دنبال خرید خدمات است ولی بهتر است دولت به سراغ اصلاح امورات نظیر مدارس برود.

صباغیان با بیان اینکه متأسفانه خرید خدمات مختلف معلمان به صورت خانوادگی انجام می‌شود، گفت: برخی افراد که لیسانس غیرمرتبط نظیر کارشناسی کاشی دارند در مدارس ابتدایی درس می‌دهند در حالی که بهتر است دولت دقت خود را افزایش دهد.

وی گفت: برخی واعظان از حقوق معلمان مطالبی را به جامعه می‌گویند ولی بهتر است مداحان و واعظین حقوق‌های دریافتی‌شان را دریافت کنند و وقتی برنامه‌ای می‌روند دریافتی‌شان را بگویند ضمن آنکه آن مجری تلویزیون که به حقوق‌های زیاد نمایندگان اعتراض و انتقاد می‌کنند بهتر است درباره دریافتی‌اش از اجرای یک برنامه به مردم توضیح دهد.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: متأسفانه حملات مختلفی بین نمایندگان مجلس توسط اقشار مختلف صورت می‌گیرد و بهتر است نمایندگان مردم این مطالبه را داشته باشند که دیگران چه حقوقی می‌گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس