سید رضا افتخاری

سیدرضا افتخاری، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: من پیش‌بینی می‌کردم که گرو و نیومایر بازیکنان خوبی نباشند و از آنها شناخت داشتم.

به گزارش مشرق، سید رضا افتخاری در حاشیه نشست هم‌اندیشی خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: به نظر من سرمربی تیم باید وقت بیشتری برای تیم بگذارد. استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده است و اکثر بازیکنان عضو تیم ملی هستند. حتی جوانانی هم که در زمان ما به تیم اضافه شدند، آینده‌دار هستند و باید بیشتر بازی کنند. من به آینده این تیم خوش‌بین هستم و امیدوارم که آقای شفر بتواند یک تیم خوبی را برای ادامه مسابقات آماده کند.

وی درباره جذب گرو و نیومایر هم خاطر نشان کرد: من زمانی که به ترکیه رفتم این دو بازیکن را آقای شرمن، دلال معروف آورده بود و من به او گفتم که به هیچ وجه این دو بازیکن را نمی‌خواهم، چون در حد استقلال نیستند. بعد از اینکه از باشگاه رفتم، به آقای فتحی توصیه کردم که مراقب باشید و با این دو بازیکن قرارداد نبندید، ولی فشار هواداران برای جذب بازیکن خارجی باعث شد که باشگاه این دو بازیکن قرارداد ببندد. من پیش‌بینی می‌کردم که گرو و نیومایر بازیکنان خوبی نباشند. من از آنها شناخت داشتم. یک سال دنبال این بودند که این بازیکنان را به استقلال بیاورند، ولی من زیر بار نرفتم.

بیشتر بخوانید:

ایران - سوریه؛ فینالیست‌های جام ملت‌ها

افتخار ۱۵ ساله علی کریمی در آسیا

شماره پیراهن بازیکنان ایران مشخص شد +عکس

افتخاری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «آیا باشگاه استقلال باز هم به دنبال جذب بازیکن خارجی است؟»، گفت: این سوال را باید از مدیران باشگاه پرسید. من اطلاعی ندارم و نمی‌دانم چه تصمیمی خواهند گرفت.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره این موضوع که مدیران باشگاه در پی جذب مجدد جپاروف هستند، تصریح کرد: متأسفانه بازیکنانی که از استقلال رفتند ۶۰ درصد دلیل رفتن‌شان به خاطر دلال‌ها بود و خودشان خیلی نقش نداشتند. جپاروف را هم دلالان از استقلال جدا کردند. وقتی بازیکن با شخصی به عنوان مدیربرنامه که من می‌گویم دلال قرارداد می‌بندد اختیارش را به او می‌دهد و ما هم نمی‌توانیم کاری بکنیم. وقتی من با این بازیکنان وارد مذاکره می‌شدم دلال‌ها می‌گفتند که شرایط ما این است، مدت و مبلغ قرارداد این‌طور است و …. در این صورت ما از طرف باشگاه چه تصمیمی می‌توانستیم بگیریم؟! ما ساعت‌ها با این افراد بحث می‌کردیم و بعد از آن قراردادهایی هم که بستیم بسیار خوب بود. البته بعدها گفته شد که ما یک عده بازیکن مصدوم به تیم آوردیم. یک قرارداد بیاورند که من بازیکن مصدوم جذب کرده باشم. قرارداد جباری برای گذشته بود و قرارداد آقاخان و تیموری را هم برای فصل جدید من امضا نکردم.

وی در پایان گفت: من معتقدم که الان وقت جذب جپاروف نیست، الان وقت بازی آذری است، باید هوادار تحمل کند و به او بازی بدهند. من قول می‌دهم اگر به آذری میدان بدهند مثل جپاروف خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    0 6
    تیام رو که دک کردی.امید و جباروف رو دک کردی.البته تقصیر شفر بود که گند زد تو نقل و انتقالات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس