کد خبر 924073
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
محمود فکری

بعد از استعفای جواد نکونام از تیم نساجی مازندران از محمود فکری به عنوان یکی از گزینه های جانشینی این مربی نام برده می شد.

به گزارش مشرق، محمود فکری که پیش از این هم هدایت نساجی را برعهده داشت در دو فصل اخیر یکی از موفق ترین مربیان دسته اولی بوده است. او فصل گذشته نفت مسجد سلیمان را به لیگ برتر رهنمون کرد و این فصل هم همراه شاهین شهرداری بوشهر یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود. بنابراین طبیعی است باشگاه نساجی به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی جواد نکونام با محمود فکری صحبت کند.

بیشتر بخوانید:

تفاوت‌ها و شباهت‌های نکونام و لوپتگی

اما سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر هر گونه صحبت با باشگاه نساجی را رد می‌کند و در این باره می‌گوید: «من مذاکره رسمی با باشگاه نساجی نداشته‌ام شاید بهتر است بگویم لطف و محبت مردم قائم‌شهر و هواداران نساجی شامل حال من شده که نام من را می‌برند و از من برای حضور در این تیم استقبال می‌کنند اما من بحث خاصی با مسئولان باشگاه نساجی نداشته‌ام.»

البته باید به این نکته اشاره کرد محمود فکری با تیم شاهین شهرداری بوشهر قرارداد دارد و هم اکنون هم در بوشهر تمرینات این تیم را زیر نظر دارد. در صورت تماس باشگاه نساجی محمود فکری این مربی برای جدایی از شاهین شهرداری بوشهر باید رضایت این باشگاه را جلب کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس