کد خبر 923885
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
مهدی محمدی نمایه

اصل داستان آنطور که من می فهمم مربوط است به ایستادگی اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بویژه آقای رضایی در مقابل لوایحی مانند پولشویی، CFT و به طور کلی بلایی که عده ای در نظر داشتند با FATF سر این کشور بیاو

به گزارش مشرق، «مهدی محمدی» در کانال تلگرامی خود درباره جوسازی مشاور رئیس جمهور در توئیتر علیه محسن رضایی نوشت:

اظهارنظر درباره محتوای توئیت اخیر آقای محسن رضایی طبعاً در صلاحیت متخصصان جنگ است. آنهایی که امروز از کربلای ۴ و ۵ حرف می‌زنند را البته ما می‌شناسیم.

آنها، از جمله رفقای آقای مشاور دولت، همان کسانی هستند که زمانی بزرگ و کوچک شهدای این کشور را نواختند و اصل دفاع و جنگ را زیر سوال بردند. لذا بعید است که دل آنها به حال جنگ و شهدا سوخته باشد. اصل داستان آنطور که من می‌فهمم مربوط است به ایستادگی اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بویژه آقای رضایی در مقابل لوایحی مانند پولشویی، CFT و به طور کلی بلایی که عده‌ای در نظر داشتند با FATF سر این کشور بیاورند؛ و آقای رضایی و همکارانش جلوی آن ایستاده‌اند. طبیعی است که آقایان دولت از اینکه نتوانسته‌اند به قول‌هایی که به طرف خارجی داده بودند عمل کنند، عصبانی باشند و به دنبال فرصتی برای انتقام از محسن رضایی‌ها بگردند.

بیشتر بخوانید:

توضیح سردار غلامپور درباره عملیات کربلای ۴

روایت دکتر مرندی از عملیات کربلای ۴

جالب اما این است که در دولت به جای اینکه عملیات روانی در پوشش هواداران و از طریق زیردستان و گماشتگان انجام شود، مستقیماً از سوی مشاور رئیس جمهور صورت می‌گیرد. تقلیل جایگاه مشاوره، به ماشین ناسزاگویی به این و آن، از حال و روز عمومی دولت حکایت می‌کند که مدتی است عمل که نمی‌کند سهل است، حرف هم که می‌زند بیشتر مایه بی آبرویی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • NL ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    27 2
    متاسفانه ما به دلیل عدم تربیت نیروی متخصص جنگ روانی در سال 96 قافیه را به آشنا و امدنیوز باختیم. تا کی باید شاهد انفعال نهادهای انقلابی جلوی مهره مشکوک امنیتی دولت باشیم؟ چرا با برخورد انقلابی روح تازه ای در جوانان انقلابی دمیده نمی شود؟
  • یک روحانی نویسنده IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    16 10
    هیچ پشت پرده ای وجود ندارد. آقای محسن رضایی حرف بدی زده است. یا باید آن را بپذیرد و پای تبعاتش بایستد یا عذرخواهی کند و تکذیب والسلام
    • سعید ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
      6 6
      جناب روحانی نویسنده، جنابعالی متخصص نظامی هستی که به خودت اجازه اظهارنظر در مورد حرفهای جناب محسن رضایی در مورد کربلای چهار را می دهی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    10 7
    ای توهم ، برید خدا را شکر کنید که آزادی بیان و آزادی مطبوعات در کشور حاکم نیست و گرنه آنهائیکه باعث شهادت صدها هزارا شهید شدند باید با اسم مستعار و مخفیانه زندگی می کردند
  • سید IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    6 3
    تا 1400 با دولت چلمنگ و فشل!
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    2 0
    واقعاً نمیشه ی جوری حرف زد که خدای ناکرده عده ای سوء استفاده از کلمات ما نکنند و ..... باید کمی دقت کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس