کد خبر 923603
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
فائزه هاشمی نمایه

عضو ورشکسته حزب کارگزاران ضمن فرافکنی درباره سوءمدیریت دولت، مدعی شد نظام دچار فروپاشی محتوایی شده است.

به گزارش مشرق، فائزه هاشمی به روزنامه اجاره‌ای «مستقل» گفته است: از بین جریانات سیاسی، اصلاح‌طلبان واقعی را ملی- مذهبی‌ها می‌دانم. از همان ابتدای انقلاب بر روی اصول خود و تفکرات پیشرفته‌ای که داشتند، ایستادند و به خاطر ماندن در قدرت همان‌گونه که این گروه حذف شدند و بسیاری دیگر از جمله آقای منتظری، کوتاه نیامدند، چنین تفکراتی عملاً حذف می‌شوند.


وی در پاسخ این سوال که «در میان نخبگان سیاسی نوعی نگرانی ناشی از فروپاشی مشاهده می‌شود، از دیدگاه شما این فروپاشی تا چه اندازه جدی است؟» می‌گوید: از دیدگاه من فروپاشی محتوایی اتفاق افتاده است و تنها فروپاشی ظاهری و فیزیکی اتفاق نیفتاده است و خیلی احتمال می‌دهم که این اتفاق بیفتد، درست یا نادرست پایه‌های حکومت مستحکم‌اند، عمدتاً از طریق ارعاب و… و وحشت‌هایی که ایجاد می‌کنند، درست است با معترضین داخل خیابان دیگر برخورد فیزیکی مثل سال ۸۸ نمی‌شود ولی پرونده‌هایی که تشکیل می‌شود، دادگاه‌ها، محکومیت‌های شدید مانند اخراج از کار، تحصیل و غیره.


وی ضمن نقض حرف خود، در ادامه می‌گوید: با توجه به این فشار بالا و برخوردهایی که صورت می‌گیرد و وجود این نگرانی که اگر اینها بروند بعد چه می‌شود، امکان فروپاشی فیزیکی کم است ولی از لحاظ محتوایی این فروپاشی اتفاق افتاده چرا که هر جا را می‌بینی فشل است! هر جا دست می‌گذاری خالی از مدیریت و تدبیر است! همه چیز رها است، فکری برای حل مشکلات نمی‌شود یا اگر می‌شود به جای بهتر شدن بدتر می‌شود، آثار بهبود دیده نمی‌شود، روزمرگی حاکم شده است، مشکلات اقتصادی و اجتماعی روز به روز افزایش می‌یابد. بایستی کلی هزینه پرداخت کرد، تلاش، خشم، افسردگی، ناامیدی، بی‌تفاوتی و رها کردن، ظاهر پرزرق و برق و آباد و باطن توسعه نیافته و زیر جهان سوم داریم، اینها نشانه‌های خوبی نیست.


فائزه هاشمی اضافه کرد: وزیر آموزش و پرورش یک حرف‌هایی در مورد مافیای کنکور می‌زند که انگار نه انگار ایشان وزیر هستند و یا آقای روحانی یک حرف‌هایی می‌زنند که انگار نه انگار رئیس‌جمهور هستند. یک جوری دارند حرف می‌زنند انگار اپوزیسیون هستند، خودتان باید بتوانید و عمل کنید، به چه کسی انتقاد می‌کنید؟! به کی دارید انتقاد می‌کنید؟!


او ادامه می‌دهد: انقلاب فرزندان خود را می‌خورد. پدر هم قربانی شد چون هدفش حفظ نظام بود، نظام واقعی اسلامی، نه نظامی که به سمتش می‌رویم.


این اظهارات در حالی است که برخلاف ادعای فائزه هاشمی، فتنه‌گران همراه هاشمی در سال ۸۸ با برداشتن نقاب نفاق، شعار دادند «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است.»


در عین حال باید گفت آنچه دچار فروپاشی شد، امثال فائزه هاشمی و طیف متبوع وی هستند. او چند سال قبل تصریح کرد با دوستان خوب بهایی و سازمان مجاهدین خلقی در زندان رفیق شده است. و نیز تصریح کرد: حاضر نیست به سازمان مجاهدین خلق بگوید منافقین.

چگونه می‌شود کسی نگران نظام اسلامی و مردم باشد اما سازمانی را که ۱۷ هزار شهروند و مقام ایرانی را ترور کرد، تمجید و ستایش کند؟ فائزه هاشمی با بیوه رجوی چه سر و سرّ و سنخیتی می‌تواند داشته باشد؟ یا با بیوه مفلوک محمدرضا پهلوی دیکتاتور پهلوی که اقدام به مصاحبه با وی در روزنامه زن کرد؟! اسلام فائزه هاشمی چگونه اسلامی است که دختر وی در گفت‌وگو با نیک‌آهنگ کوثر، از مصرف شراب در لندن حرف می‌زند؟! این چه اباحی‌گری لجام‌گسیخته‌ای است که باعث مفاسد اقتصادی و پولشویی برادر فائزه هاشمی در پرونده‌های رشوه استات اویل و توتال می‌شود؟!


اگر بهائیت به عنوان حزب انگلیسی و صهیونیستی دنبال زدن ریشه اسلام است، خانم فائزه هاشمی چگونه جذب آنها می‌شود به خانه سران این حزب می‌رود و عکس یادگاری با آنان می‌گیرد؟ آیا جز این است که در اوج فتنه سبز و هتاکی به ساحت امام حسین (ع) معلوم شد بهائیت و سازمان منافقین، معرکه‌گردان اصلی هستند؟ و آیا یکی از عناصر فراری طرفدار بهائیت، پس از فرار از کشور، ضمن هتاکی به کتیبه‌های امام حسین (ع) جام شراب در دست نگرفت؟!


بله آنچه دچار فروپاشی شد، تلاش باند اشرافی متبوع امثال فائزه هاشمی برای کودتا علیه جمهوریت و اسلامیت نظام بود که حمایت سیا و موساد و ام‌آی‌سیکس را پشت سر خود داشت و سرمایه بزرگ اسرائیل محسوب می‌شد.


و بالاخره اینکه امثال فائزه هاشمی در حزب کارگزاران باید پاسخگوی سو مدیریت‌های دولت مورد حمایت خود باشند و نمی‌توانند با فرافکنی و لگدپرانی (مثلاً ژست ساختارشکنی) از پاسخگویی به افکار عمومی درباره وعده‌های داده شده و فریب مردم درباره اعتماد به شیطان بزرگ فرار کنند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • مسعود IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
    خانم فائزه هاشمی لطفا خفه شوید شما حرف نزده ندارید شما از سال 67 جز 8 سال همش حرف زدید وقتشه ساکت شوید حالا که احساس می کنید اخرین مهرتون سوخته می خواهید همه چی رو بهم بزنید و اب تو اسیاب دشمن بریزید به وقتش ملت اردنگی محکمی به جناب عالی میزنن
    • سید IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      81 18
      این زنک همانی است که در اوایل ریاست جمهوری پدرش بلوای دوچرخه سواری خانم ها را به راه انداخت و زمینه ساز مسائل حاشیه ای برای سست کردن جایگاه ولایت فقیه در سیاست کشور شد! وی بسیار مرتجع و با تفکرات یک زن تربیت شده در یک مکان جغرافیایی محدود و بسته ای هست!
    • پويا IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      46 13
      تمام انحراف اكبر هاشمي و زاويه پيدا كردنش با رهبري همين .. و برادرش بودند ، بايد ديد چه كسي يهودي وار به اين خونواده چسبيده و از اين خونواده يه گروه اپوزيسون ساخته
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      12 54
      اب بریزید اونجا که می سوزه ، دمش گرم یک شیر زن تمام عیار
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      14 4
      خودش را هم بکشد، نمیتواند از آن سفرکرده یک قهرمان بسازد
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      2 1
      هرکدومشون یه جوری هستن. داداشش هم میخواد همه را از تهران بندازه بیرون
  • جعفر IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    86 14
    مرگ بر اسرائیل خبیث و وهابیون وکسانیکه خون شهیدان را پایمال میکنند و حتی برخی از مسوولیتی مه در پستهای کلیدی بدون داشتن لیاقت فقط جهت پست گرفتن و حقوق نجومی مملکت اسلامی را به فلاکت کشیدند و قلب رهبر را آزرده کردند.صد مرگ بر آنها
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    39 13
    خدا وپیامبرش لعنتت کنند
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      4 9
      برای حکومت دنیایی مسلمان رو لعن نکنید هموطن رو لعن نکنید بخدا اگه شما دلتون بحال دین خدا و پیامبر سوخته باشه فقط دلواپس بخور بخور و چاپیدن و زورگویی خودتون هستید
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    91 10
    اینا برای پست و مقام هر کاری میکنن حتی خیانت به وطن و ملت
  • آنتي سانديسيسم DE ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    16 51
    به رهبري بانوي اول جهان اسلام ، فائزه هاشمي ، كشور را به گسترده ترين آشوب در تاريخ كل جهان خواهيم كشاند .
    • محمد ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      20 6
      بانوی اول اسلام؟ آشوب؟ کدوم اسلامه که آشوب طلبه؟
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      28 3
      تو غلط میکنی که کشور رو به آشوب میکشی.
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      4 0
      خُل کم داشتیم یکی دیگه هم پیدا شد
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    59 14
    این جماعت مثل سگ میمیرن
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      7 19
      آفرین دقیقا مثل مشرق و مشرقی ها
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    27 6
    خانم هاشمی مثل اینکه تحمل اجرای قانون رانداری؟با رانت وپارتی عضوهیات علمی شدی ۳۰سال حکومت و،،،،،.نمودید حال که اخراج شده ای زدی به سیم اخر و،،،،،،.هرچند تجربه زندان هم داری خوب رییس جمهور که مرید مرحوم هاشمی است به او بگو کمکت کند ولی نمیشود باید ازطریق قانون جلوبروی گهی پشت به زین وگهی زین به پشت راستی به ملاقات برادرت مهدی هم برو یک لیوان اب خنک بخور ومواظب حرف زدنت باش نظام مقدس اسلامی حاصل خون شهدا وجانبازی ایثارگران است وموروثی نیست
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    8 20
    نظام دچار همه چی شده-پس کجائی که خبر نداری!؟
  • احمد IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    21 8
    اینقد مهمش نکنید این خانومو بابا
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    12 29
    حرفهای بدی نزده. بهتر است حس ظن داشته باشیم. اگر می خواهید پیشرفت کنید باید صدای منتقدین را بشنوید
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    25 11
    سلام، این بهائی پرست دچار فروپاشی عقیدتی و هرزگی سیاسی شده.
  • حسین IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    21 6
    کسی با بهایی ها و منافقین نشست ک برخواست داره این فرد همراه هست با دشمنان ایران و ایرانی و زیاد تفاوتی بین حرف این آدم و مثلا کسی مثل نتانیاهو نسیت . نتانیاهو هم بارها گفته دلسوز آینده ایرانیهاست و دلسوزی فائزه هم از این نوع هست.
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    13 20
    چه ربطی داشت ؟ حرف ایشان در واقع متعلق به ایشان نیست و یک نظر کارشناسی عام است . جمهوری اسلامی مدتهاست سرنگون شده است ....
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      7 4
      پس چطور توانست امریکا را از منطقه بیرون کند؟
    • طاهره IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      1 4
      پس این همه مراسم باشکوه مردمی چطور برگزار میشه؟؟؟؟ خودت خنگ تشریف داری بقیه رو قاطی نکن!!!
  • MD ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    8 15
    چرا یک بار به جای جبهه گیری فکر نمیکند شاید کس دیگری بیشتر از شما درک میکند؟؟
  • محمد رضا دین پرور IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    19 5
    اون مرحوم غریق در استخر شاید کمی دلش برای انقلاب و نظام میسوخت. این یکی که دیگه خیلی وقته حیا رو خورده و آبرو رو قی کرده. خدایا شر فائزه و همپیاله هاشو به خودشون برگردون.
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    17 4
    اگه پدرش کاره ای نبود این موجود بیشتر از یه پادو تو اردوگاه اشرف نمیشد
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    18 3
    دقیقا از کجاش دچار فروپاشی شد ؟ کی از دست این تتمه رفسنجانی ها راحت میشیم هر چی خوردن و بردن کافی نبود
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    14 1
    نظامی که توش به مردمش خیانت میشه معرفی کردن یه عده به عنوان خائن توش جکه ... امام گفت ای مسئولین اگر به واسطه عملکرد بد شما به اسلام لطمه وارد شود شما مسئولید اگر توانایی ندارید کنار بروید چرا دولت و مجلس منحل نمی شوند وضعیت افسار گسیخته شده ایا دولت واقعا دارد برنامه چینی تظاهرات ملی را علیه موجودیت نظام می کند
  • بنده خدا IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    12 2
    درود و سلام . تاریخچه خاندان هاشمی بعد از 30سال دیگر از آرشیو MI6 بیرون می آید و حقیقت پیدا می گردد. هرچند اعمال و رفتار فتنه گرانه آنها در طول این حکومت گویای واقعیت تخلی می باشد. خداوندا مردم این سرزمین از شر این چنین اشخاصی پاکگردان.
  • پويا IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    12 5
    تمام انحراف اكبر هاشمي و زاويه پيدا كردنش با رهبري همين آشغال و بقيه برادرانش بودند ، بايد ديد چه كسي يهودي وار به اين خونواده چسبيده و از اين خونواده يه گروه اپوزيسون ساخته
  • ناشناس IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    7 2
    سربر اوردن این موجودات اززیر مرداب فتنه نشانه خوبیست از اقتدار جمهوری اسلامی ایران انگلیس اسراییل باید بدانند که ‌نوچه هاشان کارشان تمام است وبه غیراز وراجی دیگر توانی ندارند تمام این چهل سال جز معجزه وعنایت امام زمان مگر چیز دیکری دیدیم اگر بصیر باشیم مشرق یه دونه ای
  • بصیرت AE ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    12 3
    وقتی پدر ابوموسی اشعری باشد دختر جز قطام نخواهد شد
  • امیرمسعود IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    9 1
    مورچه را داشت آب می برد، فریاد زد دنیا را دارد آب می برد. گفتند نه عزیزم . تو را دارد آب میبرد . از وقتی آقای هاشمی رفتند چرا همش فکر میکنید کار نظام تمام است. آها اااا....!! بله. بهایی ها تو جلسه خصوص به خودت گفتند؟ بله . ببخشید. بنشینید تا بشه.
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    8 1
    محصولی جدید از عضو خانواده 7 تیر کش ( حادثه تصادف خیابان پاسداران)
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    5 1
    چرا دارایی این جماعت مورد بررسی قرار نمی گیرد..مردم منتطرند شفاف سازی نمایید.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    7 1
    والا اگر هر فروپاشی هم بوده شما در صف اول ایجاد کنندگانش بودید.
  • 108 IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    2 2
    با سلام این ارازل نظام را خودشان می دانستند. از این رو قیاس به نفس فرمودند و فروپاشی جدی را هم احساس می کنند. این خیلی خوبه. این یعنی انقلاب و نظام در مسیر درستش حرکت می کنه.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    3 1
    کاری با درست یا غلط بودن حرفش ندارم. موضوع اینه که این افراد یه عمره دارند نون بزرگ بودن پدرانشون رو میخورن. مثلا همین خانم فائزه رفسنجانی اگر فرزند هاشمی رفسنجانی نبود آیا میتونست چنین برد رسانه ای رو داشته باشه که حرفهاش تحلیل بشه و یه سری تایید کنند یه سری رد و ...؟ یا مثلا نوه ی امام خمینی.. اینها اگر نام پدرانشون نبود هیچی نبودند. پس عجیب نیست گاهی سخنان اینچنینی هم ازشون بشنویم.
  • حمید IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    3 1
    اشاره کردید شیطان بزرگ !!!!! سوال !!! چرا فرزندانتان را به دیار شیطان بزرگ می فرستید ؟؟؟؟؟!!!!!!
  • سید رضا IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    3 3
    سر منشا تمام ؛ انحرافات ، آقازاده بازی ها ، رانت خواری ها، سوءاستفاده ها و اشرافی گری ها ؛ همین خاندان منحوس هاشمی است ! باور ندارید ، بروید تاریخ انقلاب اسلامی را بخوانید ، تا ببینید که این طایفه ، چه ظلم ها که نکردند و همیشه هم قلدرانه ، از همه طلبکارند ! اگر رافت نظام نبود ، این زنک و برادر ملعون مثلا زندانیش ، تا کنون اعدام شده بودند !!!
  • سید رضا - خاندان منحوس ! IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    1 4
    سر منشا تمام ؛ انحرافات ، آقازاده بازی ها ، رانت خواری ها، سوءاستفاده ها و اشرافی گری ها ؛ همین خاندان منحوس هاشمی است ! باور ندارید ، بروید تاریخ انقلاب اسلامی را بخوانید ، تا ببینید که این طایفه ، چه ظلم ها که نکردند و همیشه هم قلدرانه ، از همه طلبکارند ! اگر رافت نظام نبود ، این زنک و برادر ملعون مثلا زندانیش ، تا کنون اعدام شده بودند !!!
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    1 1
    دیاثت را همه جوره دارند.
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    2 2
    دخترک دیدی که جل و پلاستون رو ملت توی حماسه نهم دی چطوری توی زباله دان تاریخ انداخت. شما از فروپاشی اشرافیت خانواده خود و اون ملی مذهبی های مرفه بی درد ناراحتید. دوباره تکرار کنید ، ملت حماسه اش را سخت تر تکرار خواهد کرد. چون دستهای آلوده فتنه گران و کل ضد انقلاب که مخفی شده بود آشکار شده است. لیف و لافتون کم شده جفنگ می گویید.
  • هاشم IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    2 2
    با سلام و درود بر امام و شهیدان امام و با آرزوی طول عمر برای مقام عظمای ولایت امام خامنه ای واقعا" این آقازاده ها و خاصه خانواده هاشمی نظام را برای خودشان می دانندو ازاین رو قیاس به نفس فرموده و فروپاشی جدی را هم احساس می کنند. این خیلی خوبه. این یعنی انقلاب و نظام در مسیر درستش حرکت می کنه و اینگونه افراد از قطار انقلاب پیاده می شوند و به آغوش استکبار جهانی می روند. (اسلام پیروز است کفرو منافق نابوده است )شهیدبزگوارحاج اصغرمحراب
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    1 0
    دورودبر آزادی
  • ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
    0 0
    اصلاحات و دشمنان نظام به بن بست رسیدند هرکاری کردند و نتوانستند نظام اسلامی رو سرنگون کنند الان هم دچار توهم شدن فروپاشی خودشون رو به نظام نسبت می دن بی چاره ها شما مردین مردم شما رو دور انداختن هنوز گرمین باورتون نشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس