کد خبر 827503
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
محمد ایمانی

اغلب نخست وزیران و وزیران رژیم، روسای ساواک و شهربانی، سران ارتش، سیاست گذاران و کارفرمایان اقتصادی، مدیران کارتل های مطبوعاتی و فرهنگی و هنری، اعضای باند بهائیت بودند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی طی یادداشتی در کانال تلگرامی اش درباره حجاب نوشت: ماجرای "سر چوب زدن روسری" توسط چند زن، ظاهری دارد و باطنی. باطن این سناریو، به حزب انگلیسی-صهیونیستی بهائیت باز می گردد. این فرقه جعلی، با تحریف دین و برای مبارزه با اسلام ساخته شد و بر اساس برنامه از قبل تدوین شده، ارکان سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی رژیم پهلوی را قبضه کرد.

اغلب نخست وزیران و وزیران رژیم، روسای ساواک و شهربانی، سران ارتش، سیاست گذاران و کارفرمایان اقتصادی، مدیران کارتل های مطبوعاتی و فرهنگی و هنری، اعضای باند بهائیت بودند و با انگلیس و آمریکا و اسرائیل، در زمینه غارت منابع ملت ایران و تعمیق وابستگی های کشور پیوند داشتند.

ستیزه جویی با حجاب و عفاف، ریشه در سیاست غیرت زدایی داشت؛ چرا که اگر غیرت در میان ملتی برقرار بود و اسیر شهوت و انحطاط اخلاقی نمی شدند، قطعا علیه استعمار و استبداد بر می آشفتند.

در همین رابطه بخوانید:

پدیده ای به نام دختر خیابان انقلاب

فیلم/ نظر آیت الله طالقانی درباره حجاب

حرمت زدایی از حجاب، کاری بود که بهائیت با کشف حجاب طاهره قرة العین استارت زد و سپس به عنوان سیاست اجبار و سرکوب برای کشف حجاب، به رضاخان دیکته شد. پهلوی ها به مدت 54 سال کوشیدند ریشه های عفاف و حجاب و حیا را بسوزانند و نسل جوان را گرفتار  و سرگرم خود کنند.

با این اوصاف، باید ماجرای روسری برداشتن چند زن ظرف چند ثانیه و انتشار تصاویر آن برای تداعی یک حرکت خودجوش را باید یک پروژه ارزیابی کرد؛ پروژه انتقام گرفتن صهیونیسم مسیحی از انقلاب اسلامی. زوایای دیگر این پروژه را می توان قبلا در ترویج بی حیایی در برخی محصولات هنری و همچنین ملاقات های امثال فائزه هاشمی و نوری زاد با بازداشتی های بهائیت مشاهده کرد. به خاطر داشته باشیم که در حرمت شکنی عاشورای 88، برخی اعضای این باند صهیونیستی-انگلیسی نقش داشتند و در کنار اعضای سازمان تروریستی منافقین دستگیر شدند. پس از آن هم برخی عناصر فراری مدعی اصلاح طلبی، در خارج کشور به دستور بهائیت، کشف حجاب کردند و و  یکی از همین ها(شادی-ص)ضمن برداشتن حجاب، جام شراب را در کنار کتیبه های عاشورایی نشان داد تا حرمت شکنی بیشتری کرده باشد.

مجید محمدی از اعضای حلقه کیان و از عناصر فراری همسو با بهائیت است. او مهر 1388 در وبسایت رادیو فردا، درباره اصرار فتنه گران همسو با صهیونیسم مسیحی برای حرمت شکنی و اباحیگری دینی نوشت «اعضای جنبش سبز اهل ریاضت نیستند. می‌خواهند با شورت کوتاه و تاپ بیرون بیایند. می‌خواهند سینه بزنند و اگر هوس کردند، لیوان شرابی بنوشند... آنها در ملأ عام روزه خواری می‌کنند و نصرمن الله و فتح قریب سر می‌دهند. در نماز جمعه با کفش و به صورتی مختلط پشت سر هاشمی نماز می‌خوانند و جای صلوات، سوت و کف می‌زنند»!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 25
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
    هرنفهمی که 80سال پیش میخواست بزورمردمو بیحجاب کنه نتونست.الان هم نمیتونه. حیا و حجاب در فطرت آدماست
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
      31 16
      آدم های پست فطرت هم هستن تو جامعه
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
    21 26
    خدا دشمنان اسلام و اصلاح طلبها رو لعنت کنه
    • اصلاح طلب معتقد به نظام و رهبري ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      2 2
      دشمنان اسلام را موافقم. اما اصلاح طلبان معتقد به نظام مقدس اسلامي و امام و رهبري را خير. مگر اصلاح طلبان غير معتقد به نظام و رهبري و داعش صفت را كه همان افساد طلبانند ... لذا كاملاً با فرمايش شما موافقم.....
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
    31 27
    یک تظاهرات مثل نهم دی برای دفاع از حجاب لازمه . صدا و سیما باید تبلیغ رو شروع کنه و یک روز خاص رو اختصاص بدن برای این تظاهرات
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
    37 32
    80 میلیون ایرانی شیعه هستند و در مذهب هم حجاب واجب است لعنت بر بهایی ها . باید بهایی ها را از ایران اخراج کرد . بهایی ها ستون پنجم انگلیس و اسراییل هستند
    • جولیانو IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      5 4
      تسویه حساب با بهایی ها و سلطنت طلبها بماند برای بعد. اجازه بدید بازی رو تا آخر ادامه بدهند، ما صبرمون زیاده. ماهی گنده باید شکار کنیم. بچه قورباغه نمی خواهیم.
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    13 4
    من حجابم رو دوست دارم
  • DE ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    2 4
    حجاب اجباری در اسلام نیست . والسلام !! این ها همه حربه های شیطانی دشمنان است که از همه راه ها و اهداف شوم شان به جایی نرسیده اند و این پست ترین راهی است که برگزیده اند
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    5 5
    اینا مث سنگ کلیه هستند به هر صورتی باید دفع بشن سریع
  • احمد IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    8 3
    دشمنان دین می خواهند بااین کارها پنجه برصورت خورشید بکشند و خاک به چهره خورشیدبپاشند ولی بدانند که این مردم دست ازدامان پیامبر واهل بیتش برنخواهند داشت واین افراد پلید به مقصود خود نخواهند رسید وروز به روز جوانان بیشتر متمایل به دین وخدا واحکام ودستوراتش خواهندشد.انشاء الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس