کد خبر 923601
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
کُردها درباره سفر مخفیانه ترامپ به عراق چه گفتند؟

گفت: حالا کارشان به جایی رسیده که ترامپ، شبانه و مخفیانه وارد عراق می‌شود، در بغداد راهش نمی‌دهند و هیچیک از مقامات عراقی حاضر به ملاقات با او نمی‌شوند.

به گزارش مشرق، در ستون گفت و شنود شماره امروز روزنامه کیهان آمده است:

گفت: یادت هست که آمریکایی‌ها بعد از حمله به عراق در سال ۲۰۰۳ چه قمپزهایی در می‌کردند و رجز می‌خواندند که عراق را فتح کرده‌اند و زمزمه می‌کردند که بعد از عراق نوبت ایران است؟!


گفتم: متحدان اروپایی و منطقه‌ای آمریکا هم چه کف و سوتی می‌زدند و از خوشحالی هلهله می‌کردند!


گفت: حالا کارشان به جایی رسیده که ترامپ، شبانه و مخفیانه وارد عراق می‌شود، در بغداد راهش نمی‌دهند و هیچیک از مقامات عراقی حاضر به ملاقات با او نمی‌شوند.


گفتم: در عوض مسئولان بلندپایه ایران در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند، با خیال راحت سه روز پیاده‌روی می‌کنند و از سوی مردم عراق به گرمی استقبال می‌شوند.


گفت: ترامپ با عصبانیت و حسرت گفته است؛ ۷ تریلیون دلار هزینه کردیم و آنهمه کشته دادیم ولی حالا باید مخفیانه و تحت شرایط سخت امنیتی وارد عراق بشویم!


گفتم: خب، مردم عراق دارند انتقام می‌گیرند. روباهه زیر درخت با موبایلش شماره می‌گرفت ولی خط نمی‌داد، زاغی از بالای درخت گفت؛ بندازش بالا اینجا خط میده! روباه موبایلشو انداخت بالا و زاغ گفت؛ این به جای اون قالب پنیری که کلاس دوم بودم ازم دزدیدی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    9 0
    ههههههههههههه اي ول گل گفتي
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    1 0
    اسلام و مقاومت عزت آفرین است.
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    0 0
    ان تنصر الله ینصرکم
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    0 0
    هرجا مدیریت با رهبری بوده از بوسنی تا عراق و سوریه و ... ایران با عزت پیروز شده و برعکس هرجا پای دولت در میان است حتما یک خرابی بعدش به بار میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس