کد خبر 923542
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
وزیر خارجه بحرین

درپی شکست توطئه هفت ساله تعدادی از کشورهای عربی علیه سوریه، وزیر امور خارجه بحرین در چرخشی آشکار، از بازگشت ثبات به سوریه حمایت کرد.

به گزارش مشرق، خالد بن احمد وزیر خارجه بحرین در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: سوریه یک کشور عربی اصلی در منطقه است و با وجود شرایط دشوار، تماس ما با آن و تماس آن با ما قطع نشد.

وی افزود: ما از سوریه در پاسداری از حاکمیت و سرزمین خود در برابر هرگونه تعدی حمایت می‌کنیم. ما از سوریه در بازگرداندن ثبات به چهار گوشه خود و برقراری امنیت و شکوفایی ملت برادر سوریه حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بحرین سفارت خود در دمشق را بازگشایی می‌کند

عرض تسلیت علمای بحرین به رهبرانقلاب

دولت بحرین درپی پیروزهای بزرگ ارتش سوریه بر تروریسم و برقراری امنیت در اکثر مناطق این کشور با چرخش مواضع خود از سوریه حمایت کرد.

این درحالیست که دولت سوریه در طول هفت سال جنگ علیه سوریه بارها از حمایت شماری از کشورهای عرب از تروریست‌ها سخن گفته بود.

گزارش‌های خبری در گذشته از حمایت اتباع بحرینی از تروریست‌ها و کمک مالی نهادهای خیریه بحرینی وابسته به حکومت از آنها حکایت داشت و برخی از بحرینی‌ها طرفدار رژیم آل خلیفه نیز در صفوف تروریست‌ها علیه ملت سوریه می‌جنگیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سید رضا IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
    35 6
    خر خودتونین !!
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
    44 0
    احمقها
  • AU ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    4 0
    این کثافتها نوچه امارات و سعودیها هستند که خود آنها نوچه غرب و صهیونیست هستند. این گردش تابلو این عروسک بر مبنای زمینه سازی نفوذ در سوریه به بهانه بازسازی و بیرون کردن ایران است. نمونه مضحک آن بازگشایی سفارت امارات است. دقت بفرمایید جدا از تحرکات و تلاش مذبوحانه شیوخ متحجر عرب در مسائل منطقه, ما باید بسیار هوشیارانه در مقطع بازسازی سوریه کار کنیم. مطمئنا همه ما از مشکلات اقتصادی مردم در سطح کشور خصوصا قشر آسیب پذیر آگاهیم.
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
    2 0
    حزب باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس