کد خبر 923374
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
اینستاگرام

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه تعداد قابل‌توجهی از جامعه مذهبی کشور درباره اینستاگرام انتقاداتی دارند، از جایگزین مشابه داخلی این شبکه اجتماعی سخن گفته است.

به گزارش مشرق، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی معتقد است: «باید پلتفرم بهتر و کامل‌تری بدهیم، چون پلتفرمی مثل اینستاگرام متعلق به ۱۰ سال قبل است که تازه به نتیجه رسیده است.

در عین حال، چیزی که ما الان ارائه کنیم سه سال دیگر به نتیجه می‌رسد و بالغ می‌شود. لاجرم تا آن زمان، چیزی که ما ارائه کنیم نسبت به اینستاگرام خیلی بهتر خواهد بود!» اپلیکیشن‌های «لنزور» و «جیک و پیک» از سال‌ها قبل به عنوان یک سرویس اشتراک عکس راه‌اندازی شدند.

بیشتر بخوانید:

یک بام و دو هوای فیروزآبادی +عکس

هاتگرام و تلگرام طلایی پس از پایان آذر مسدود نمی‌شود

طراحی استاندارد قالب گرافیکی و تناسب آن با موضوع برنامه، بزرگ‌ترین نکته مثبت این اپلیکیشن‌هاست. اگر بخواهیم نقاط قوت این برنامه‌ها را نام ببریم باید به استفاده از رنگ‌های متنوع و هماهنگ، بخش‌بندی اصولی عناصر صفحه، آیکن‌های گویا، فونت‌خوانا و چیدمان مرتب فهرست‌ها اشاره کنیم.

برنامه‌های فوق ظاهر کاربرپسندی دارد و باید آن را به عنوان یک نمونه حرفه‌ای در نوع خود به شمار آورد. به غیر از موارد ظاهری، از لحاظ دسترسی سریع به همه قسمت‌ها و استفاده راحت از سایر امکانات نیز، نکات فنی لازم از سوی تولیدکنندگان رعایت شده و یک رابط کاربری روان ایجاد شده است که نسخه‌های اپل و اندرویدی هم دارند.

در واقع فضا به شکلی نیست که هر چه مسئولان بگویند مردم هم گوش کنند، مردم کار خودشان را می‌کنند. ماجرای فیلتر تلگرام این قضیه را ثابت کرد. مدیر اپلیکیشن لنزور جمله جالبی دارد که باید به گوش مسئولان برسد: «ما نیازی به حمایت هیچ بخشی نداریم و فقط خواهش ما این است که خللی در کار ما ایجاد نکنند و با تنگ‌نظری‌ها و تصمیمات سلیقه‌ای نظام کار ما را بر هم نزنند.» این بخشی از استراتژی این شرکت است که تجربه و منطق هم به آن مهر تأیید می‌زنند.

منبع: جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • محمدنیماقدسیار IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    0 2
    به نظر من هورسا جایگزین خوب و بهتریه.
  • برانکو ایوانپور کوویچ US ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
    1 3
    بازیکن جایگزین فقط علیپور... تیم فقط قشقایی..
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
    3 0
    اینستاگرام شده لجنزار نوجوانها. من نه حزب اللیه هستم و نه انقلابی
  • US ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
    2 3
    بسه همون گندی که سر تلگرام زدید
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
    0 0
    اگر پول بدید سرور دست حسابی براشون فراهم کنید از اینستا بهتر میشن هوش ایرانی هیچ جا پیدا نمیشه حتی امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس