وین رونی

افسر ارشد امنیتی منچستریونایتد از اقدام نیروهای نگهبانی اولدترافورد تقدیر و تشکر کرد و گفت: وین رونی هر شخصیت دیگری به هر حال همه باید به تساوی مقابل قانون قرار بگیرند.

سرویس ورزش مشرق – بازرسی بدنی وین رونی، ستاره با سابقه تیم فوتبال منچستریونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بریتانیایی داشته است، بلافاصله پس از منتشر شدن تصویری از لحظه بازرسی بدنی وین رونی توسط مامور حفاظت و بازرسی گیت شماره ۵ اولدترافورد بسیاری از هواداران منچستریونایتد از این اقدام انتقادکرده و این را توهین به پیشکسوتان منچستریونایتد دانسته‌اند. یکی از همین هواداران در صفحه توییتر خود نوشته است: چقدر امکان دارد وین رونی با خود یک بمب دست ساز داخل اولدترافورد بیاورد و بخواهد برای باشگاهی که همه زندگی او محسوب می‌شود، دردسر درست کند؟!

اما با گذشت زمان انتقادات تند و منفی فروکش کرد و فضا کمی منطقی‌تر شد، پل مت‌فورد افسر ارشد امنیتی شهر منچستر یونایتد اما به حضور در شیفت شبانه نگهبانان استادیوم قدیمی اولدترافورد از این تیم قدردانی کرده و اقدام انها را مورد ستایش قرار داده است. پس از چند دقیقه خود وین رونی نیز در صفحه اجتماعی خود با بازنشر این تصویر نوشت: من قبل از آنکه بازیکن منچستریا پیشکسوت آن باشم، یک شهروند هستم و این مامور وظیفه شناس کاملاً حق داشت که به وظیفه خود به درستی عمل کند. هواداران خود و منچستریونایتد را نیز به آرامش دعوت می‌کنم. پیروزی منچستریونایتد را تبریک می گویم و می دانم که منچستر بدون مورینیو اوضاع بهتری خواهد داشت.

منچستریونایتد در دومین تجربه مربیگری اوله گونار سولسشر، موفق شد با تک گل ماتیچ و دبل پل پوگبا برابر هادرسفیلد به پیروزی برسد تا این سرمربی نروژی در اولین حضور خود در اولدترافورد نیز طعم پیروزی را برابر هواداران یونایتد بچشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس