کد خبر 923156
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
نظر نوبخت درباره تورم ۵۰ درصدی در سال آینده

رئیس سازمان برنامه و بودجه نظر خود درباره تورم ۵۰ درصدی در سال آینده را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، با اشاره به میزان افزایش حقوق‌ها در سال 98 گفت: افزایش حقوق‌ها به روش پلکانی بستگی به اراده مجلس و نیاز به تصمیم‌گیری نمایندگان دارد، ما به طور متوسط افزایش حقوق‌ها را برای سال آینده 20 درصد دیده‌ایم.
بیشتر بخوانید:
وی در این باره که تورم سال آینده 50 درصد برآورد می‌شود، عنوان کرد: نرخ تورم 50 درصدی صحیح نیست. تمام تلاش ما این است که اولا کلیه کالاهای اساسی با ارز 4 هزار و 200 تومان در اختیار مردم قرار گیرد، این نرخ نسبت به ارز 3 هزار و 500 تا 4 هزار تومان سال گذشته خیلی افزایش ندارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: حاضر شده‌ایم برای اینکه به مردم فشار وارد نشود 14 میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی را در حد 4 هزار و 200 تومان محاسبه کنیم. اگر این میزان دلار را با ارز نیمایی حساب کنیم درآمد نزدیک به دو برابر خواهیم داشت.

این مسئول اقتصادی کشور بیان کرد: دولت حاضر نیست درآمدی به دست بیاورد که از سوی دیگر بار و فشار آن به مردم بیشتر باشد، تمام  تلاشمان این است که سطح افزایش قمیت‌ها را به شدت کنترل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    15 0
    بله شاهدیم چه قدرهم موفق بودید!!!!
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    4 0
    جناب نوبخت جوک نگو همین الآن تورم بالای 50درصده
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
    1 1
    مسخره تر از صحبتهای نوبخت جایی نشنیدم الان کرایه منزل شده ۲ برابر . قیمت منزل ۲ برابر . شیر و لبنیات شاید بیش از ۲ برابر مرغ حداقل ۵۰ درصد بیشتر شده گوشت ۷۰ درصد و .... این ها چون دستشان تا آرنج در بیت المال محترم هست از قیمتها که شاهکار خودشان هست خبر ندارند
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
    0 0
    عرضه افزایش حقوق ندارین لا اقل ساعات کاری رو کم کنین تا کارمند و کارگر بد بخت یه فکری برای خودش برداره!
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    0 0
    ببخشید اگر برای کالاهای اساسی دلار 4200هست...پس چرا ؟قیمت کالاهای اساسی گرون شده؟دقیقا منظورتون از کالاهای اساسی چیه؟؟؟؟؟؟نکنه فقط منظورتون هوایی هست که تنفس میکنیم....چون فقط اون گرون نشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس